Alla kategorier / Mode / Kläder / Kjolar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Svart kort satinkjol - Otroligt fin satinkjol från bikbok. Aldrig använd så skicket är superbra!
Svart satinkjol - Svart midikjol i satin från zara. Jättefin och använd få gånger!💞
satin kjol - satin kjol i svart!!
Svart satinkjol - Enkel svart kjol från BikBok i slät och glansig satin. Kjolen har rak passform och är kort i modellen, perfekt att styla med en cool topp eller en enklare T-shirt. Klassisk och stilren design utan detaljer. Passar till sommaren såväl som vintern! Använd en gång.
Svart satin kjol - En svart satin kjol från BikBok strl S. Använd fåtal gånger
Satinkjol - Vacker satinkjol dom tyvärr aldrig kommit till användning.😕😻
Svart satinkjol
Svart satinkjol - 0

Svart satinkjol

Storlek: S
Kategori: Kjolar
Märke: Bik Bok
Färg: Svart
Skick: Mycket bra skick

99 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

En superfin svart satinkjol i strl 36/S från bikbok. Använd fåtal gånger men är i fint skick🤍

ellenrud
ellenrud
Senast aktiv: Senaste månaden
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Långklänning - Supersöt vit långklänning från chiquelle i strl 36. Säljer då den inte kommer till användning🤍
Brun shoppingväska från LXA - Säljer en brun shoppingväska från LXA. Använd fåtal gånger men formen är lite skev, se kvalite på bilderna🤍
Svart dunjacka från Adidas - Svart jacka från Adidas med vit dragkedja och logga på bröstet. Den är använd och därav lite missfärgningar på de vita sömmarna vid huvan, men annars superfin!
Brun Guess-väska - Säljer denna superfina bruna Guessväskan. Den är i princip helt oanvänd, men har något gult vid sömnen inuti väskan som jag tror är lim. Annars superfin!
Bruna Adidas Samba - Säljer dessa bruna adidas samba då de inte kommer till användning. Använt ett fåtal gånger men är i mycket fint skick. De är i storlek 38 2/3 och passar mig som normalt har 39.
Liknande annonser
Visa alla