Adoore klänning strl.36 - Liknande annonser

Vila klänning - Röd kort klänning från vila. Använd en gång. StrlS/M
Hm klänning - Hm klänning i nyskick Passar 38-40 Elastiskt öppen rygg och en liten slits bak. 💙💙💙💙💙 wow jättesnygg
Röd klänning - Röd klänning i spets som är oanvänd. Klänningen är ifrån KappAhl och i strl 170
Svart klänning  - Svart klänning med glitter i urringningen. Den är från ONLY i storlek 40. Endast testad.
Klänning, nakd - Klänning från Nakd i storlek 34 men är mer åt en 36, använd 1 gång💓💓💓
Fest Klänning  - Storlek 40 men vi kollar måtten innan köp
Fest klänning - Säljer min favorit klänning från zara pga att den har blivit för liten
Mörkblå klänning - Jätte fin mörkblå klänning i silkes material. Köparen står för frakten💕💕
Prinsess klänning  - En superfin rosa prinsess klänning att ha på ett evenemang eller en fest. Även yngre barn kan bära denna klänning! Den är i ett mycket bra skick då den endast har använts ungefär 2 gånger! Prefekt present till ett barn som vill se ut som en prinsessa eller till en person som älskar ut stickande klänningar och klä sig festligt och fint!
Lång klänning - Lång klänning från vila! Används fåtal gånger! Bra skick!  Perfekt skol avslutning eller sommarklänning🌺🌸 Den är även väldigt anpassbar, jag som har 36 kunde tajta till den med hjälp av snöre, men även min mamma o syster som har stl 40 kunde ha den!🫶🏼
Klänning NY  - Klänning från Danska Coster Copenhagen  Ny med prislappen kvar  Finns storlek 40 och 38
Klänning Mango  - Nyskick  Kort klänning  Bättre bilder finns
Vit klänning - Vit finklänning. Använda en gång. Klänningen är omsydd med tyllen på insidan istället för på utsidan (se modellen). Strl L på lappen men liten i storlek, finns isydda kupor. Dragkedja i ryggen. Tyg i elastan, polyester, viskos Djur- och rökfritt hem
Röd klänning  - Säljer remin fantastiska röda vackra somriga klänning. Kika gärna på mina andra annonser, säljer mycket:)
leopard klänning - leopardklänning
Vit klänning  - Vit klänning i storlek 146 från HM. Mycket fint skick.
Blommig klänning  - En blommig lite längre klänning med ett extra innertyg från H&M. Superfin nu till sommaren i storlek 170.
Volang klänning - Jättefin ljusblå volang klänning som är köpt ifrån gina tricot💕Använt ca en gång så den är som ny!!                      Storleken i klänningen är 170 men tycker den sitter som en S😊
Vit klänning  - Söt klänning perfekt för sommaren. Aldrig använd💕
Klänning ifrån Nelly - Snygg klänning ifrån Nelly med knute! Fint skick
Sandro klänning  - Svart sandro klänning i strl 2, sista bilden lånad från Frida Tordhags Instagram. Säljer pågrund av förstor för mig, endast använd 1 gång.
Klänning spets - Klänning i spets❤️