Adoore klänning - Liknande annonser

Adoore klänning - Säljer denna klänning från Adoore i storlek 40 men skulle säga passar M. Helt ny med lappen kvar, har sytt in den lite i V-ringningen.
Adoore klänning - Vit klänning ifrån Adoore. Endast använd 2 gånger, den är så gott som ny.
Adoore klänning - Säljer denna superfina klänning som var tänkt till studenten. Aldrig använd, endast testad!  Köpt från adoore, nypris 1395.
Adoore klänning - Vit miniklänning från Adoore med puffärmar och fina broderade blommor. Perfekt för sommarens alla tillfällen!! Endast använd 1 gång så den är i nyskick 💕
Adoore klänning - Blommig maxiklänning från Adoore, använd 1 gång så jättebra skick. Nypris va 1395 kr. Är i stl 36 men passar 34 oxå då man knyter själv. Går ner till fötterna på mig som är 170 cm (se sista bilden). De 2 första bilderna är lånade av Alva Blomdahl.🫶🏽
Klänning från Adoore  - Jättefin helt ny klänning från Adoore, perfekt till studenten!! Nypris 1400kr, den är väldigt stel i materialet så skulle säga att en som har 36 i vanliga fall skulle kunna ha denna. OBS! Första och andra bilden är lånade
Adoore klänning  - Säljer min fina studentklänning från Adoore, klännigen är i bra skick och har bara används en gång. Storleken är 38 men skulle säga ett den passar mer en 36a (priset går att diskuteras)
Blommig klänning från Adoore - Kortklänning från Adoore i vit och gul blommig print. Klänningen har långärmade puffärmar, snörning framtill och en snygg v-ringad urringning.
Adoore klänning - Säljer denna superfina adoore klänning för 500kr! Aldrig använt med lappen kvar. I strl 38 (passar även mig som brukar ha strl 36)💕
Adoore klänning - Säljer min fina Almeria klänning ifrån Adoore eftersom jag hittat en annan till balen. Aldrig använd men inga prislappar kvar. Sitter superfint men kommer inte komma till användning, den är liten i storlek så skulle säga att den hade passar en 38/40 perfekt! Nypris 1595kr
Adoore klänning - Nimes midi dress off white i storlek 32 Jättesöt klänning från Adoore som är helt oanvänd med alla lappar kvar, inga defekter eller fläckar!! Ligger även uppe på vinted så först till kvarn. Skriv till mig om du har frågor eller är intresserad av att köpa! Skickar inga bilder med klänningen på eftersom den är för liten
Adoore klänning  - Superfin klänning från Adoore, perfekt nu till sommaren! Använd ett fåtal gånger så i bra skick.
Adoore klänning - Superfin vit kortklänning med små röda blommor, djup v-ringning och långa puffärmar. Klänningen har markerad midja och knappar framtill, vilket ger en romantisk och trendig look. Perfekt för sommarens alla tillfällen! Använd en gång,
Adoore klänning - Superfin långklänning i vit med små röda blommor, v-ringning och markerad midja. Det går att vika upp ärmarna som jag gjort på första bilden men funkar både och såklart. Perfekt för sommarens alla tillfällen! Använd 1 gång
Adoore klänning  - Superfin vit klänning från Adoore som är helt slutsåld , pris kan diskuteras
Adoore klänning - Använd 1 gång. 2 knappar längst ner som lossnat, syns på bilden. Annars i jättefint skick
Adoore klänning - Säljer min otroliga adoore klänning då den tyvärr inte kommer till användning! Den har använts en gång och därav i ett mycket bra skick! Perfekt för sommarens alla tillfällen!
Klänning adoore - Klänning från adoore. Använd väldigt sparsamt Inköpspris 1495
adoore liknade klänning - använd endast 1 gång jätte bra skick❤️kan sänka priset vid snabb affär
SÖKER Adoore klänning - Är det någon som kan tänka sig sälja sin Ferrone Midi Dress i storlek 42 till mig från Adoore (i färgen ovan)?
adoore klänning - Superfin klänning. 🩷jättebra skick utan defekter. Storlek 38 men skulle säga att den passar mer en 36a
ADOORE KLÄNNING - Superfin vit kort klänning med v-ringning, puffiga halvlånga ärmar och markerad midja. Klänningen har knappar framtill och lätt utsvängd kjol. Perfekt för sommarens alla tillfällen! Endast använd 1 gång
Adoore klänning  - Ljus satinklänning från Adoore. Ljus beige champagne liknande färg
ADOORE klänning  - Så fin vit lång adoore klänning storlek 38 endast använd en gång som ny jättefin💗💗