Klänning - Liknande annonser

Klänning - Väldigt fin klänning ifrån zara. Har kommit till användning 2 gånger. Passar både under vinter och sommar💕
Klänning - Helt oanvänd och superfin omlottklänning från NAKD x Pamela💙Tunna band och knytning i midjan, samt dragkedja som stängning på sidan.   Tyvärr för liten för mig 💙
Klänning - En svart plajetklänning. Perfekt till nyår eller en fest! Sitter galet snyggt, perfekt längd! Paljetter på ”framsidan” och svart tyg runt om! Dragkejda bak. Skicket är bra! Kan skicka mer bilder! Storlek 36!  Frakt tillkommer!
Klänning - Testad en gång o i fint skick! Storlek M men passar även S💘
Klänning - Superfin klänning från Nelly, sitter superfint och är figursydd. Knappt använd, inga defekter💓✨
Klänning - Klänning ifrån newyorker, använd fåtal gånger:)
Klänning - Jätte fin klänning från boohoo
Klänning - Vacker och skön svart klänning säljes! Stl 40 kan passa 38. Köptes på Zalando. Pris går att förhandla🖤
Klänning  - Använd vid 1 tillfälle så verkligen nyskick från nakd
Klänning  - Svart underbar fin klänning. Säljer pga stor garderobrensning. Kika gärna på mina andra annonser, säljer mycket. Samfraktar gärna:)
Svart  klänning  - Så fin svart mini klänning med små rosetter på. Så najs till sommaren med ett par sneakers eller kängor till. Aldrig använd med lapparna kvar. Pris kan diskuteras
Svart klänning  - En fin svart klänning från gina tricot i storlek Xs.
Svart klänning - Svart klänning med studsar på från ginatricot. Typ satin liknande material och studsarna är i metal. Köpt på secondhand med har aldrig använt. I storlek 36🥰 tar Swish eller kan mötas upp i Östersund
Urringad klänning - Svart tight klänning från Gina Tricot som går ner till mitten av låren på mig som är 170. Säljer för den inte kommer till användning. Storlek S och passar perfekt på mig som har S. Köparen står för frakt<3
Babydoll klänning - En snygg babydoll nattlinnes klänning (är ej ett nattlinne) det är en vanlig klänning men i nattlinnes liknande material! Så fin men tyvärr förliten för mig. Den behövs strykas där av dåliga bilder sorry❤️‍🔥 men passar snyggt så som den är eller över en svarta polo eller långärmadtröja (eller en annan färg!)
Svart lång klänning - klänningen är i storlek Xs väldigt fin och elegant sommarklänning. Har haft på mig den ett par gånger men den är i nytt skick inga konstigheter