Äsa

Äsa

@asatrosell
Stockholm | Senast aktiv: Senaste mÄnaden
129 följare 129 följer 12 annonser

User has no description yet.



Silverring - Fin ring, ca 17mm i diameter🌟
Nike sport-bh - OanvĂ€nd sport-bh frĂ„n Nike. SĂ€ljer dĂ„ jag köpte en storlek för liten, men rĂ„kade klippa bort prislappen. Den Ă€r vadderad, men vadderingen gĂ„r Ă€ven att ta ut🌟
Ring med blommor - Fin klackring med blommor pĂ„. Har börjat rosta lite tyvĂ€rr (se bild 2 och lite pĂ„ bild 3). Ca 18mm i diameter🌟
Silverring - Fin silverfÀrgad ring. TyvÀrr för stor för mig:( Ca 17-18mm i diameter
Hoodie med tryck - SĂ„ snygg vintage hoodie, men som tyvĂ€rr inte kommer till anvĂ€ndning lĂ€ngre⭐
Vida/raka jeans - SĂ„ snygga jeans frĂ„n The Cava Company, i modellen ”Loose Jeans”. Helt nya med prislapp kvar, sĂ€ljer dĂ„ de tyvĂ€rr inte kommit till anvĂ€ndning. Sitter high waisted pĂ„ mig som Ă€r 160cm. Men passformen blir sĂ„klart annorlunda pĂ„ nĂ„gon som Ă€r lĂ€ngre⭐
Fila hoodie - Snygg Fila hoodie, med reflex tryck. SĂ€ljer dĂ„ den tyvĂ€rr inte kommer till anvĂ€ndning lĂ€ngre. Ser tyvĂ€rr inte vilken storlek det Ă€r i, men sitter avslappnat pĂ„ mig som Ă€r 160 cm, sĂ„ skulle gissa S-M. I gott skick⭐
Nike hoodie med tryck - SĂ„ snygg Nike hoodie, men Red Sox tryck. M/12-14 i barnstorlek, som motsvarar 146-158 (?) eller xxs-xs i vuxenstorlek. Passar mig som Ă€r 160cm, dock lite kort i Ă€rmarna. I vĂ€ldigt gott skick⭐
Cargobyxor - Snygga grĂ€ddvita cargobyxor frĂ„n H&M. OavnvĂ€nda och lappen finns sitter kvar. Dock uppsydda för att passa nĂ„gon som Ă€r ca 165 lĂ„ng. Byxorna stryks innan de postas⭐
Randig skjorta - Fin röd, svart, vit randig skjorta i skönt material. StĂ„r storlek 16 i skjortan, men skulle sĂ€ga att den sitter som xs, passar mig som Ă€r 160. I vĂ€ldigt gott skick🌟
Solglasögon - Snygga och bekvÀm solglasögon frÄn H&m, som tyvÀrr inte kommer till anvÀndning lÀngre. De Àr i mycket gott skick!
Skor / sneakers - Coola vita skor frÄn Hm, dekorerad med en ros pÄ. AnvÀnda kanske 3-4 ggr sÄ i utmÀrkt skick! Möts helst upp i stockholm, men kan frakta. DÄ stÄr köparen för frakt:)
LĂ€derjacka - SĂ„ snygg lĂ€derjacka frĂ„n H&m, perfekt nu till hösten🍂Öglan som man hĂ€nger upp jackan med Ă€r tyvĂ€rr sönder, utöver det Ă€r den i gott skick!
Carhartt jacka - Snygg jacka som Ă€r tunt fodrad frĂ„n Carhartt. Passar bra till höst och vinter. I gott skick!🌟
Flanellskjorta - Flanellskjorta i bra skick! StÄr M i storleken, men skulle nog mer sÀga att den Àr i storlek S. Sitter sÄhÀr pÄ mig som Àr 160
Randig skjorta - Snygg randig skjorta, med fina detaljer. VĂ€ldigt gott skick⭐
Calvin Klein Jeans - Snygga jeans frĂ„n Calvin Klein, med en lite ”washed” look. Jeansen Ă€r baggy pĂ„ mig som Ă€r 160, jag har Ă€ven sytt upp de sĂ„ att de gĂ„r ner till mina fötter/marken. De har ett litet slitage bredvid knappen, kan skicka bild om sĂ„ önskas🌟
Zip hoodie / munkjacka - Snygg och skön zip hoodie frĂ„n Weekday. RĂ€tt boxy och lite oversized passform. Jag Ă€r 160 cm🌟
Vintage/retro tshirt - Snygg vintage/retro tshirt med LÀtta broderi. I vÀldigt gott skick!
Sling bag / crossbody bag - Snygg sling bag! Rymmer mycket, fĂ„r ex. plats med en MacBook AirđŸ’» Har fler fickor och fack. Justerbart band dĂ„ det Ă€r kardborrband. Ett stĂ€lle pĂ„ framsidan dĂ€r den Ă€r lite noppring samt insidan bandet (se bild 3) men annars i gott skick!🌟
Proteinpulver - Proteinpulver (vassle) frĂ„n Whey i smaken Double rich chocolate. Öppnad och anvĂ€nd fĂ„tal gĂ„nger, ca 750g kvar. SĂ€ljer dĂ„ den tyvĂ€rr inte riktigt var i min smak.
Disney sweatshirt - SĂ„ snygg sweatshirt med Mussepigg tryck. I vĂ€ldigt gott skick!🌟Jag Ă€r 160
AxelremsvĂ€ska / portfölj i lĂ€der - SĂ„ fin axelremsvĂ€ska / portfölj i lĂ€der. Axelremmen Ă€r justerbar men gĂ„r Ă€ven att ta bort om man villđŸ’ŒI vĂ€ldigt gott skick!🌟 VĂ€skans mĂ„tt (Bredd x höjd): 23x19 cm
Fila jacka - Fila jacka som gĂ„r att vĂ€nda ut och in. Har luva som gĂ„r att vika in i kragen. StĂ„r ingen storlek i, men  sitter oversized pĂ„ mig som Ă€r 160cm. Har nĂ„gra slitningar, kan skicka bild/beskrivning vid förfrĂ„gan, men annars i gott skick🌟