Försöker sälja av med sådant jag inte använder för att spara plats. Kan va allt från garderobsrensning, sådant som glömt retuneras eller plagg jag helt enkelt bara inte använder längre. 🩷 Tveka inte att höra av er vid frågor eller om mågot känns dyrt
