Hejj!!đđ Den frakten jag skrivit behöver inte stĂ€mma, sĂ„ skriv till mig om du Ă€r intresserad sĂ„ bestĂ€mmer vi dĂ€r!! Betalningen sker via swishđ€
Hejj!!đđ Den frakten jag skrivit behöver inte stĂ€mma, sĂ„ skriv till mig om du Ă€r intresserad sĂ„ bestĂ€mmer vi dĂ€r!! Betalningen sker via swishđ€