Jag sĂ€ljer bara helt nya klĂ€der, inget Ă€r anvĂ€ntâ€ïž varför jag gör det Ă€r för ibland köper jag tröjor som kommer i sett och jag gillar inte en fĂ€rg av det sĂ€ttetâ€ïž
Jag sĂ€ljer bara helt nya klĂ€der, inget Ă€r anvĂ€ntâ€ïž varför jag gör det Ă€r för ibland köper jag tröjor som kommer i sett och jag gillar inte en fĂ€rg av det sĂ€ttetâ€ïž