Hejjjj!!đđJag stĂ„r ej för postens slarv eller skador! đ köparen stĂ„r för frakten! đ„° Pris kan diskuteras dĂ„ jag vill bli av med allt! đ â ïžinga returerâ ïž
Hejjjj!!đđJag stĂ„r ej för postens slarv eller skador! đ köparen stĂ„r för frakten! đ„° Pris kan diskuteras dĂ„ jag vill bli av med allt! đ â ïžinga returerâ ïž