aurora🪽

aurora🪽

@sthlmnic
Stocksund, Stockholm | Senast aktiv: Idag
28 följare 21 följer 9 annonser

LÄS BESKRIVNINGARNA INNAN NI STÄLLER MASSA FRÅGOR🩷katter finns i hemmet🐈‍⬛



Ribbad grå ärmlös linnetopp - Säljer en snygg ribbad grå linnetopp med smickrande passform och breda axelband. Toppen har en lätt glittrig finish och en feminin kant upptill. Perfekt att styla med jeans för en trendig look.
Missfancy korall gellack - helt ny🩷🩷
Beiget luunails gellack  - skriv privat för fler frågor🩷🩷
Rosa missfancy gellack - har använts några få gånger, cirka 85% kvar🩷🩷
Beiget missfancy gellack - aldrig använd🩷🩷
Missfancy prep - gjort 5 set med dessa, cirka 80% finns kvar🩷🩷NYPRIS: 783kr
zara klänning - köptes förra sommaren, aldrig använd🩷🩷
jeans kjol - köptes på plick men var för liten🩷🩷
grå kofta - säljer min kofta då jag slutat använda den. Har används ganska många gånger men finns inga defekter utom att sömmen är lösare vid armarna (se bild 2,3)💕
jeans kjol - köptes på plick🩷midjemått: 35cm
ljusblå gina tricot jeans - köpte fel storlek, helt nya endast prövade!💕
svarta cheap monday jeans - har fått färg på byxorna och har gluggat bort färgen så byxorna har några defekter som ni kan se på bild 2,3,4,5,6, därav priset❣️annars i bra skick
grå gina jeans - köptes i höstas. enda defekten är att byxorna är helt trasiga längst ner för att dom varit för stora och jag har gått på dom, därav priset. annars är dom i bra skick!❣️(se defekterna på bild 2 & 3)
gina jeans - jeans
svarta gina jeans - inga defekter utom att några strån gått av❤️
lindex kofta - helt ny och helt oanvänd, endast prövad💕
russemerch hoodie - använt ca 6 gånger annars nästan helt ny utan defekter. enda saken är att den har tvöttats några gånger🩷
kvarg jeans - säljer dessa jeans som använts ca 3-4 gånger p köptes för mindre än 3 veckor sedan (jag skriver detta den 2 oktober) då dom är lite för stora i midjan. har små små defekter längst ner vid benet så jag råkat gå på dom men det är inget som syns💕💕
stickad off-shoulder tröja - har använts max 4 gånger. har inga defekter🩷
caia concealer  - köptes av en tjej här på plick som endast har trestat den. i färden 1N🩷
weekday tröja - köptes här på plick. aldrig använd. inga defekter🩷
spets topp - har använts men har inga defekter🩷
glittriga polo ralph lauren skor - köptes av en tjej här på plick. säljer då dom var en aning för små. den enda ”defekten” skulle jag säga är att hälen är lite ”knögglig” eller vad man ska säga. helt slutsålda överallt🩷
Peak Performance jacka - har använts men har inga defekter. säljer så den är för liten. köptes för 2100kr. skulle säga att det är en höst/vårjacka🩷