N

N

@stockholm_0425
| Senast aktiv: +1 månad sen
1 följare 2 följer 1 annonser

Hej! Jag står inte för posten slarv eller frakten!☺️😌



Vit fin väska - En vit jätte snygg väska. Jag köpte den för 200kr. Och jag har bara använt den en gång. Nu säljer jag den för 135kr