Jag Ă€r 164 och har s/mđ€ Kan mötas upp i Stlhm, stĂ„r inte för postens slarv och inga returer. Köparen stĂ„r för fraktenđ Tveka inte att frĂ„ga om du har nĂ„gra funderingarđ€
Jag Ă€r 164 och har s/mđ€ Kan mötas upp i Stlhm, stĂ„r inte för postens slarv och inga returer. Köparen stĂ„r för fraktenđ Tveka inte att frĂ„ga om du har nĂ„gra funderingarđ€