Heeej! <3 VÀlkomna till min bloppis. Köparen stÄr alltid för frakten, jag stÄr dessutom inte för postens slarv. Priset kan alltid diskuteras! Vill ni veta mer om plagget sÄ bara skriv! <3 PS: Jag Àr 176 och Àr en S i toppar och M i byxor <3
Heeej! <3 VÀlkomna till min bloppis. Köparen stÄr alltid för frakten, jag stÄr dessutom inte för postens slarv. Priset kan alltid diskuteras! Vill ni veta mer om plagget sÄ bara skriv! <3 PS: Jag Àr 176 och Àr en S i toppar och M i byxor <3