Deeman

Deeman

@
Örebro | Senast aktiv: +1 månad sen
2 följare 13 följer 3 annonser

Betalning sker via swish elr kontant. Ej leverans



Topp - Både helt nya men den orange är använd bars 1 gång och blåa aldrig använd. Storleken för de är s och xs
Skinnjacka  - Köpte den från chiquelle, använd bara 2 ggr. Storleken är 38.
Väst  - Hej, säljer min väst och har inte använt den så mycket typ bara 2 gånger sen la den på garderoben. Vill sälja den därför att jag köpte ek ny väst  storleken är 40 och från miinto❤