Idalundin

Idalundin

@
(3)
Göteborg | Senast aktiv: +1 månad sen
29 följare 34 följer 0 annonser

Står inte för postens slarv, köpt är köpt❣️



Juicy - Säljer nu min vintage juicy hoodie som knappt används mycket, jättesnygg men kommer tyvärr int till användning 💕 storleken är väldigt liten så den passar nog någon som har xs/s istället
Toppar  - Säljer mina linnen från hm som är helt oanvända, säljer 1 för 70, 2 för 120, och alla för 180kr💕 kom privat för fler bilder eller om du vill köpa! 🥰
Brun-utan-sol  - Köpte för någon dag sedan men min hud tål inte bus. Helt oanvända och nya. Köpt för 984kr allt kostade 179kr st förutom handsken den kostade 89, 500kr för allt 120kr styck, och för handsken 60kr💕
Solglasögon  - Ser likadana ut som chimi 04. Köpta för 400kr på Åhléns och säljer nu för 200kr. Använda 1 gång och köpte de här om dagen. Inga repor eller så, ser sprillans nya ut. Märker är C.W
Jeans - Har massor av jeans hemma som jag vill ha sålt levis 501 är dom flesta kom privat för bilder eller om ni är intresserade ❤️
Jeans  - Säljer mina ljusblå jeans från hm som jag köpt för 2 månader sedan, köpte dom för 350kr och dom passar inte riktigt mig, dom är lite mid waist och är bra i längden på mig som är 162, dom är knappt använda!❣️buda från 200 eller köp direkt för 300kr)
Juicy  - Lägger upp igen, är som sagt inte säker på om jag vill sälja dom men tror de blir budgivning på dom eftersom många är intresserade, en liten defekt på höger ben men som man knappt märker av, tvättade 3-4 gånger och är sparsamt använda, skriv privat för fler bilder eller om ni undrar något:) ❣️ ( kommer avsluta budgivningen vid 1000kr)🥰
Jeans  - Ett par super snygga jeans, har köpt dom på en second hand för 200kr, men tycker inte dom passar längre, jag är 162 och dom går över skon perfekt. Säljer dom för 150kr för har knappt använt dom!
Väska puma  - En liten puma hand väska, jättegullig till sommaren
Levis jeans  - Säljer ett par levis jeans som är i bra Skick, dom är rätt långa på mig som är 162 så dom passar säkert någon som är runt 170, kan mötas i Gbg eller frakta! (Köparen står för frakten)