Står inte för postens slarv! Lagt bud är lagt 🤍 måste bli av med massor haha, får inte plats hemma längre! Så lägg bud om ni tycker något är för dyrt, är inte omöjlig alls! Samfraktar gärna!
Står inte för postens slarv! Lagt bud är lagt 🤍 måste bli av med massor haha, får inte plats hemma längre! Så lägg bud om ni tycker något är för dyrt, är inte omöjlig alls! Samfraktar gärna!