svartvit Second Hand | Köp begagnat på Plick

Fynda svartvit hos Plick. Vi har tusentals unika annonser för just dig. Köp, sälj och upptäck second hand svartvit på Plick!

Svart vindjacka från Under Armour - Svart vindjacka från Under Armour med huva och hel dragkedja framtill. Fins i L och M. Jackan har en vit logga på bröstet och vita detaljer längs ärmarna. perfekt för blåsiga dagar. Snygg och sportig look med normal passform. Lite smutsig!!!
Bikbok topp  - Supersöt topp ifrån Bikbok
Blus från H&M TREND - Superfin slutsåld blus med volang och vida ärmar i svart och vitt från H&M Trend. Helt slutsåld! Oanvänd!!
Playsuit - Playsuit från sisters point använd 2 gånger. Mixad färger mellan svart, beige och vit. Normal i storlek.
Wesc tröja - Bra skick knappt använd
Svartvit randig t-shirt  - Randig T-shirts eller topp från Kappahl storlek 152
Svartvit topp - Säljer min svartvita topp från shein. Har använt max 2 gånger
Zebra byxor - Coola zebrabyxor från Nelly🖤🤍 Använda 1-2 ggr så i nyskick!
Makramé armband - Par Set 🖤🤍 -  Hand gjorde av oss Nu går det att beställa hem dessa unika Makramé armband i par form och singel/enkel form De är justerbara och går dessutom att beställa i andra färger vid önskan Vid frågor eller andra funderingar är det att bara kon
Såå snygg kjol!!! - Svart/Vit kjol, endast provad men aldrig använd! Säljer eftersom jag har en väldigt liknande. Storlek 34 (XS-S) men passar nog som S-M också💞 Frakt ingår ej.
Orm-set kjol & topp - Orm mönstrad kjol och topp, aldrig använd 🥰
 - Snygg svartvit mönstrad kimono i superhäftigt material och vida armar från H&M. Helt slutsåld, passa på att fynda!
 - Så snygg svartvit, v-ringad, mönstrad blus från H&M. Använd någon enstaka gång, mycket fint skick!!
 - Snygg svartvit mönstrad klänning från H&M. Använd 1 gång, precis som ny!
Randig topp från Gina tricot  - Svartvit randig topp från Gina tricot, kort i modellen. I storlek 146-152. Bra skick.
ZARA ZEBRA TOPP - Hejsan! Säljer nu denna ursnygga långärmade topp💞 Köptes för nån månad sen men typ aldrig använd. Köptes i Nordstan för 299 kronor. Storlek S! Skriv gärna vid funderingar 💞💞
Klänning - Fest klänning som använd bara en gång.
Klänning - En fin fest klänning som jag haft den på mig bara en gång.
Klänning - En fin kort klänning i bra sikt använd bara en gång.