Kategorier Varumärken

Barnens ö (lättläst) (pocket)

Reine har bestämt sig. Han ska inte åka till Barnens ö. Han vill inte. Han har mycket att fundera över. Vem är hans farsa? Varför måste man bli vuxen? Vad händer efter döden? Om man ska fundera kan man inte vara på Barnens ö med en massa skränande ungar omkring sig. Reine ska stanna hemma i stan i stället. Bo ensam hela sommaren och klara sig själv. Han träffar alla möjliga typer: Tant Olga, Grisen Stig, Nora, raggar-Hester och Döden. Det blir en händelserik sommar.Barnens ö av PC Jerslid är bearbetad till lättläst svenska av Niklas Darke.     Format Pocket   Omfång 191 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2014-01-27   Medverkande Niklas Darke   ISBN 9789170534775  . Böcker.
Reine har bestämt sig. Han ska inte åka till Barnens ö. Han vill inte. Han har mycket att fundera över. Vem är hans farsa? Varför måste man bli vuxen? Vad händer efter döden? Om man ska fundera kan man inte vara på Barnens ö med en massa skränande ungar omkring sig. Reine ska stanna hemma i stan i stället. Bo ensam hela sommaren och klara sig själv. Han träffar alla möjliga typer: Tant Olga, Grisen Stig, Nora, raggar-Hester och Döden. Det blir en händelserik sommar.Barnens ö av PC Jerslid är bearbetad till lättläst svenska av Niklas Darke.     Format Pocket   Omfång 191 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2014-01-27   Medverkande Niklas Darke   ISBN 9789170534775  . Böcker.

Barnens ö (lättläst) (pocket)

Reine har bestämt sig. Han ska inte åka till Barnens ö. Han vill inte. Han har mycket att fundera över. Vem är hans farsa? Varför måste man bli vuxen? Vad händer efter döden? Om man ska fundera kan man inte vara på Barnens ö med en massa skränande ungar omkring sig. Reine ska stanna hemma i stan i stället. Bo ensam hela sommaren och klara sig själv. Han träffar alla möjliga typer: Tant Olga, Grisen Stig, Nora, raggar-Hester och Döden. Det blir en händelserik sommar.Barnens ö av PC Jerslid är bearbetad till lättläst svenska av Niklas Darke. Format Pocket Omfång 191 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2014-01-27 Medverkande Niklas Darke ISBN 9789170534775

Detaljer

Pris 124kr
Storlek -
Kategori bocker

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play