Väska flullig🤍 - Liknande annonser

As söt liten väska🤍 - Jätte söt vit väska i ”krokodil mönster”. Materialet är fale läder! Köpt på H&M🫶🏼
väska 🤍 - stor weekend bag från ginatricot 🤍
Liten vit väska🤍 - Liten väska med kedja från scorett, knappt använd!
🤍💜 Handgjord virkad väska 💜🤍 - Handgjord virkad väska i lila och vitt. Gjort av garn på rester från textilindustrin 🌱 Ca 30 x 15 cm
Off White väska🤍 - väska från shein inte alls andvänd🤍
Vit rymlig väska 🤍✨ - Superfin ✨
Väska!🤍 - Säljer denna fina gröna väska från Weekday😊Aldrig använd. Skriv för ytterligare bilder eller frågor🤍🤍🤍
Väska  - Super söt väska från hm, aldrig använd!
Väska  - Aldrig använt, nytt skick. Skit snygg men har aldrig kommit till användning. Får plats med en del.
Väska  - Snygg väska, nästan nyskick!
Väska - Så gosig och härlig väska perfekt inför hösten och vintern!🤍
Väska - En jättefin väska ifrån h&m som jag köpte för precis men inte i min smak, inga defekter och är helt som ny🤍köptes för 399kr
Isabel Marant totebag 🤍🍒 - Säljer nu min Isabel Marant tote bag! Väskan är i fint skick med några fläckar som går bort i tvätten! Självklart äkta och kvitto finns! ❤️🍒 Skriv för fler frågor🫶🏼
Liten väska🤍 - Liten röd/svart väska. 20cmX15cm. Går att ha över axeln och crossbody. Liten repa (se bild) men inget som syns när väskan är stängd. Använd ett fåtal gånger. Kan mötas i Göteborg eller skicka, köparen står för frakt.
Väska - Vit väska. Jätte fin. Har dock märke som går att se på bild 2. Skriv vid fler frågor.
Väska 🤍 - aldrig använd, som ny
Väska 🤍 - Endast använd 1 gång, super fint skick
Off White väska🤍🪩 - Säljer min fina Off White väska i det klassiska svart vita monogrammet! Medium storlek, inga slitningar och fint skick!🤍Självklart äkta men inget kvitto därav priset! Skriv för fler frågor, prisförslag eller mer bilder💞
Väska  - Användt två gånger men frf är i nytt skick.
H&M väska - Gullig axelväska. Köpt för 219 ish. köpte den till min konfirmation sedan så har jag typ inte använt den mer. den har några fläckar som syns på bilderna. Annars är den i toppskick.