Tuvali Eriksson

Tuvali Eriksson

@TuvaliEriksson
(1)
Sala | Senast aktiv: +1 mÄnad sen
6 följare 4 följer 3 annonser

đŸŽ€ som referens Ă€r jag 179cm lĂ„ng och anvĂ€nder oftast storlek 36=S đŸŽ€ Först till kvarn! đŸŽ€ Jag sĂ€ljer endast via plicks betalnings sĂ€tt đŸŽ€ inga returer đŸŽ€ plagget köparen köpt Ă€r tvĂ€ttat innan😊 kolla gĂ€rna pĂ„ min tise! @tuvaliEriksson



Bikbok kostymbyxor  - Ett par jĂ€tte snygga kostymbyxor som tyvĂ€rr blivit för smĂ„. Köpte de för 499kr för ungefĂ€r ett halvĂ„r sen. Jag har Ă€ven sytt ner benen sĂ„ att de blivit lĂ€ngre. Sitter vid anklarna pĂ„ mig som Ă€r 181cm.MidjemĂ„tt ungefĂ€r 71cm, InnerbenslĂ€ngd 85cm😊💗
IDeal of sweden mobilskal - Ett jĂ€tte fint skal som jag köpt frĂ„n Sellpy. De skriver bara mĂ„tten dĂ€r, alltsĂ„ inte vilken modell sĂ„ har ingen aning vilken iphone det Ă€r till men har försökt att mĂ€ta sĂ„ noga jag kanâŁïž14,1cm i höjd, 7cm i bredd och 1,1cm i djup.Kontakta vid frĂ„gor😊
Topp - en jĂ€tte fin lite finare topp som alldrig kommer till anvĂ€ndning vilket Ă€r synd för att den Ă€r vĂ€lldigt finâŁïž Är i storlek S och banden gĂ„r i omlott i ryggen som ett kors. Skriv vid frĂ„gor😊
handvĂ€ska - SĂ€ljer en superfin svart axelvĂ€ska i syntetmaterial. Den har en unik rynkad rem som ger en cool look. Perfekt för bĂ„de vardag och fest! Köpt för 150kr sĂ€ljer för 45kr. Den Ă€r i mycket bra skick och redo för nya Ă€ventyrâŁïž
Ginatricot T-shirts - Tre stycken jĂ€tte fina T-shirts i ett jĂ€tte fint sick som jag köpte i sommras.Jag tog de tyvĂ€rr i fel storlek sĂ„ de kommer inte till anvĂ€ndning😊Jag köpte de pĂ„ 3för2 och dĂ„ köpte jag alla för 340kr (170kr st).Jag sĂ€ljer de för 50kr st,alla 130krâŁïž
Madlady kostymbyxor  - Madlady kostymbyxor som knappt Ă€r anvĂ€nda. Är i storlek S, TALL och för min smak skulle jag velat ha dem lĂ€ngre. De Ă€r vĂ€lldigt mörkblĂ„. Skriv vid frĂ„gor och fler bilderâŁïž
sommar topp - En ur fin topp som jag lĂ€nge sparat för att jag tycker den Ă€r sĂ„ fin. Men har alldrig anvĂ€nt dĂ„ den Ă€r lite stor under armhĂ„lorna.  Den har en liten dragkedja pĂ„ sidan sĂ„ att man lĂ€ttare kan fĂ„ pĂ„ sig den och ser som ny utâŁïžSkriv vid frĂ„gor! 😊