Alla kategorier / Mode / Kläder / Toppar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Söt sommar topp - Säljer denna jätte fina sommartopp fast i vit, strl xs/S
Sommar topp - Storlek M men passar som en S Aldrig använd
Sommar topp - Vit sommar topp.
Sommar topp - Fin sommar topp från hollister i storlek xs
Söt sommar topp - Så gulligt linne. Älskar broderierna💕
Sommar topp - Jättesöt sommar topp med knyt i ryggen och bolaget på armarna. Luftigt och perfekt en varm sommardag 🥰
Sommar Topp - En söt topp från NA-KD den sitter super fint men känner att den är lite för kort för mig!
sommar topp
sommar topp - 89 sommar topp - 90 sommar topp - 91

sommar topp

Storlek: S, 36
Kategori: Toppar
Märke: Effeny
Färg: Vit

50 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

En ur fin topp som jag länge sparat för att jag tycker den är så fin. Men har alldrig använt då den är lite stor under armhålorna. Den har en liten dragkedja på sidan så att man lättare kan få på sig den och ser som ny ut❣️Skriv vid frågor! 😊

Tuvali Eriksson
Tuvali Eriksson
(1)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Topp - en jätte fin lite finare topp som alldrig kommer till användning vilket är synd för att den är välldigt fin❣️ Är i storlek S och banden går i omlott i ryggen som ett kors. Skriv vid frågor😊
IDeal of sweden mobilskal - Ett jätte fint skal som jag köpt från Sellpy. De skriver bara måtten där, alltså inte vilken modell så har ingen aning vilken iphone det är till men har försökt att mäta så noga jag kan❣️14,1cm i höjd, 7cm i bredd och 1,1cm i djup.Kontakta vid frågor😊
Bikbok kostymbyxor  - Ett par jätte snygga kostymbyxor som tyvärr blivit för små. Köpte de för 499kr för ungefär ett halvår sen. Jag har även sytt ner benen så att de blivit längre. Sitter vid anklarna på mig som är 181cm.Midjemått ungefär 71cm, Innerbenslängd 85cm😊💗
Liknande annonser
Visa alla