Alla kategorier / Mode / Accessoarer
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Ringar - 6st silver ringar, helt onanvända! Den första bilden ringen längst åt vänster är storlek ungefär 21mm och dom två åt höger ungefär 19,5mm. Bild två är alla ringar justerbara (se bild tre) pris kan diskuteras!! Priset nu är för alla 6 ringar! Skriv om frågor!
Ring - Snygg silver ring från Olympia. Knappt använd o är i bra skick!💕Storleken går också att justera
Ring - Ring med lite märken, men syns inte alls långt ifrån. Märkte bara när jag fota det med blixt🤍
Ringar - Snygga ringar i silver. Pris varieras och kan ses på bild 2. Skriv vid intresse💕PS: Man kan köpa ringar från flera olika annonser. Kontakta mig och skriv vilka så löser vi det❤️
Ringar - Snygga silver ringar. Pris varieras mellan ringarna och kan ses i bild 2. Skriv vid intresse💕PS: Man kan köpa ringar från flera olika annonser. Kontakta mig och skriv vilka så löser vi det❤️
Ringar - Jätte coola humörsringar, båda för 60kr🥂🪩
Ring - Säljer en jätte fin ring som har två olika motiv på varderasida!! Säljer då jag inte är en silver tjej💕 ringen är i rostfritt stål
Ringar
Ringar - 89 Ringar - 90

Ringar

Storlek: S/M
Kategori: Accessoarer

60 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Super fina guldringar som ja önskade passade mig men dom va lite för stora då ja har väldigt små händer🥲 Köpta här på plick för 80kr+frakt (bilderna är inte mina)💕

Bella699
Bella699
(1)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Byxor med neon ormar stl 36 - Byxorna är i bra skick aldrig använda. Säljer för dom är för korta
Adidas originals forum bold - Helt nya oanvända adidas skor, skulla skickas tillbaka men det gick för lång tid så nu försöker jag sälja dom här istället!
Playboy byxor - Super snygga playboy mjukis🐇 som tyvärr va alldeles för långa för mig, oanvända endast testade lappen sitter kvar, skulle tro att det är en (Tall) modell, dom är väldigt långa på mig som är 163. Pris går att diskutera💕
Low rise mjukisbyxor - Low rise sweats från H&M, knappt använda. Har ett till par likanande i min profil:)
Parajumpers vinterjacka - Parajumpers Jemma Down Parka i vit beige.
Adidas skor - Aldrig använda adidas skor med guld stripes, storlek 38 men skulle säga att den passar bättre på en 39
Puma skor - Aldrig använda puma skor, dom var tyvärr för stora för mig. Jag har vanligtvis 37, super fina o passar perfekt nu när det börjar bli varmare ute!☀️
Liknande annonser
Visa alla