Tyvärr hittar vi inte varan du letar efter men ta en titt på dessa liknande...
Visa alla
Grön blues/tröja - Hej! Säljer denna gröna tröjan då den inte kommer till användning! Köptes för 450kr nypris.💕
Blues  - Säljer denna ”blommiga” blues från Zara i storlek xs, då den inte kommer till någon användning längre. Inga defekter, använd fåtal gånger🩷
Missäy topp - Jättesnygg blus från märket missäy. Säljer pga den inte kommer till användning längre. Skriv vid frågor pris kan diskuteras❤️
Grön blues  - Fin grön blues från gina tricot. Med en volang längst ner och på armarna
Blues - Helt ny blues som inte kommer till användning, jättefin helt ny.
Blues - Jättefin blues till sommaren med linnebyxor eller kjol, helt ny använt Max 2 gånger
Tröja från Missäy - Använd ett par gånger . Storek S , från missäy
Mörkblå omlottblus från Missäy - Snygg mörkblå omlottblus från Missäy med knytband i midjan och långa ärmar. Blusen har en feminin siluett och är tillverkad i ett mjukt, lätt material som ger ett elegant fall. Perfekt för att lyfta vilken outfit som helst.