Alla kategorier > Böcker
LÄTT ATT LÄSA böcker
LÄTT ATT LÄSA böcker  - 89 LÄTT ATT LÄSA böcker  - 90

LÄTT ATT LÄSA böcker

Storlek: NO SIZE
Kategori: Böcker
Färg: Flerfärgad

20 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Böcker för nybörjar läsare. Använda cirka två gånger. Perfekt till barn som ska börja lära sig att läsa. Böckerna har runt 60 sidor. Vid intresse hör av dig 👍20 kr styck

Olivia
Olivia
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Liknande annonser
Visa alla
Böcker  - Barnböcker som passar dom äldre barnen då det är mer text. 50 kronor styck
Böcker  - Barnbok
Böcker - 100kr/st. Hittar ingen smartare väg att bli av med alla mina böcker🤗
Böcker - Bra skick. 70kr styck eller alla för 300kr ❤️
Böcker  - Hej säljer dessa böckerna då jag behöver ha plats för nya! Antingen aldrig lägsta eller endast en gång, 70-80kr🥰
Böcker - Heartstopper och It ends with us. Om du inte redan läst dem så borde du absolut göra det! Om du köper flera ger jag rabatt, jag säljer för 120 kr styck annars.
Böcker - Säljer nu dessa böcker då jag aldrig har läst dom och de bara tar plats. Alla är i fint skick då de aldrig använts.
Andra annonser från Böcker
Visa alla
Böcker - 100kr/st. Hittar ingen smartare väg att bli av med alla mina böcker🤗
Mitt liv Caitlyn Jenner - Mitt liv Caitlyn Jenner pocket i fint skick.
Fladdermusmannen Jo Nesbø - Fladdermusmannen Jo Nesbø pocket i nyskick.
Narnia Hästen och hans pojke C.S. Lewis - Narnia Hästen och hans pojke C.S. Lewis inbunden. Fint använt skick.
Da Vinci Koden Dan Brown - Da Vinci Koden Dan Brown pocket i fint skick
Terapeuten Alex Michaelides - Terapeuten Alex Michaelides inbunden i nyskick.
Cirkeln Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren - Cirkeln Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren pocket. Använt lite slitet skick.