Alla kategorier / Mode / Kläder / Jeans & Byxor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Jeans  - Säljer ett par skitsnygga par jeans från Gina Young där jag sprätt bort fickorna för att få en mer unik stil men det har fått ett hål jag sytt ihop och syns lite nye på långt håll. Utöver det jag sytt är de i väldigt bra skick😊
Jeans - Ett par jeans från gina som knappt är använda och säljer då dom är försmå för mig 💗storlek 32
jeans  - säljer dessa lågmidjade jeans från gina tricot, skicka prisförslag!!!
Jeans  - Jättefina svarta jeans från bershka i storlek 32, säljer då de har blivit för små. Nypris 429💕
Jeans  - Jeans från Gina tricot i storlek 32, använda men i väldigt fint skick, säljer pga blivit lite för små😊 (Nypris 499) (Svartare i verkligheten än på bilden)
Jeans - så snygga mörkgråa/urtvättade svarta jeans som ska ha en lite tightare passform med high rise (ROWE modellen från (weekday) de har blivit för stora på mig men vill gärna att de ska komma till användning igen hos någon annan! 🫶🏼
Jeans - Svarta straight jeans från weekday
Jeans
Jeans - 89

Jeans

Storlek: XS
Kategori: Jeans & Byxor

100 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Svarta ”straight leg” jeans i storlek XS. Säljs för att dom inte passar mig längre. Köpare står för frakt

mia
mia
(1)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Gym tights  - Säljer för att den också har blivit för liten för mig :) Knappt använd! Köpare står för frakt
Oanvända Cargo byxor  - Säljer dom här jättefina byxorna då jag knappt fick på mig dom. Jag är storlek M o dessa sägs vara i M men passade mer som S för mig. Fick hem dom idag, väldigt synd att jag behöver sälja dom 🤎
Instax share - Säljer min Polaroid skrivare då jag inte längre har användning av den. Den är i toppskick och har aldrig skadats. Original kartong och laddare ingår :) köpte den för 1500
Liknande annonser
Visa alla