Alla kategorier / Mode / Kläder / Hoodies
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Mira Paris hoodie - Superduper fin hoodie från Mira Paris! Kan tänka mig sälja vid bra pris!🙏🏼💞
Hoodie mira paris - Mira Paris hoodie i grå fint skick 💓 köptes för 1700 på zalando
Grå och svart hoodie från Mira Paris - Säljer två hoodies från Mira Paris med texten 'Mi Amor' och ett hjärta på ryggen. Finns i både grått och svart. Orginal pris 130€ och använt väldigt få gånger!  OM OKLART SÅ 20€ FÖR EN OCH 40€ FÖR BÅDA
Mira Paris hoodie - Säljer då den inte kommer till användning längre. Använt ett par gånger men har tagits väl hand om. Den har inga defekter eller slitage.
Mira Paris hoodie  - Säljer en mira Paris hoodie då den ina kommer till anvöndnig (den jag säljer är 2 bilden)
Svart ”Mi amor” tröja från mira Paris  -  Knappt använd så i nyskick ! Storlek L men är liten i storleken.
Mira Paris Hoodie - Säljer min knappt använda Mira Paris Hoodie med trycket Mi Amor på baksidan💕 Använt fåtal gånger och i nyskick! Nypris: 1799
Mira Paris hoodie - Hjälper min tjej få sin Mira Paris hoodie såld. Väldigt bra skick knappt använd o hittar inga problem med den. Storlek S.Skriv vid minsta lilla fundering
Mira Paris
Mira Paris - 89 Mira Paris - 90

Mira Paris

Storlek: XS
Kategori: Hoodies
Märke: Mira Paris
Färg: Svart

500 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Super fin Mira pris huddie, svart storlek xs. Super fint skick å inte använd mycket!💕

Agnes Åberg
Agnes Åberg
Senast aktiv: Denna vecka
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Mörkgrön satinblus - Så fin blus i jättebra skick, endast använd en gång på jul. Passar verkligen till allltt!! Middag, fest, vardag 🫶🏻🫶🏻
Balklänning - Champange/guld färgad balklänning. Storlek 34, jag är 160cm med 7 cm klack på bilderna och då går den till marken. Inga fläckar super fin!
Liknande annonser
Visa alla