Alla kategorier / Mode / Kläder / Jackor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
North face jacka  - En North face jacka i fint skick (9/10) Storlek Large, nypris 3300. Online kvitto finns
North face jacka  - Den lagom kort och den är väldigt ny. Den är fin att ha på sig. Priset går att diskutera
North face jacka - Säljer denna supersnygga northface jackan, den är använd förra vintern och är i mycket bra skick☺️ den enda defekten som finns är ett pyttelitet hål i jackan, inget som syns. Köpt på junkyard. Använd gärna köp nu funktionen 💸
North face jacka  - Säljer min north face jacka då den är lite för kort för min smak. Endast använd förra vintern så i bra skick, alla bilder är mina men de två sista är dålig kvalite för jag tog de från en video. Köpt för 3700 säljer för 1800🩷
The north face jacka! - Supersnygg puff jacka från the north face, perfekt till vintern! Inga defekter och är använd fåtal gånger. Stl L men passar mig som har S vanligtvis , hör av dig vid frågor eller fler bilder💗pris kan diskuteras!
North face jacka  - Super fin north face jacka, säljer pga att den inte kommer till användning. Vid snabb affär kan priset diskuteras. Modell ”1996 retro nuptse” dunjacka.
North Face jacka. - Storlek xs i mens men den passar mig bra som brukar ha s/m som dam.
North Face jacka
North Face jacka  - 89 North Face jacka  - 90

North Face jacka

Storlek: L
Kategori: Jackor

800 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer min North Face jacka då den knappt använts, jättefint skick. Passar en M också. Kan mötas upp :) Ps. Pris kan diskuteras vid snabb affär

Mimmi Hamiti
Mimmi Hamiti
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Adidas tröjor  - Använda en del men fortfarande superbra skick. Strl 158-164 (passar M) skulle jag gissa på. 200 för 1 eller 300 för båda
Cargobyxor - Använda 1-2 gånger, säljer pga lite för små för mig. Köpta för 400 kr
Toppar från pretty little thing  - Helt oanvända toppar från PLT, passade inte mig och var för svårt att skicka tillbaka så dem blev bara hemma. Oanvända såklart, bara testade. En för 250 kr eller båda för 400 kr. :)
Liknande annonser
Visa alla