Alla kategorier / Mode / Kläder / Jackor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Jacka - Fint skick, luva finns men syns inte på bilden.  Storlek 36
Jacka  - Höst/vår jacka
Jacka - Fin jacka från USA i storlek L! Bra skick. Köparen står för frakten men kan även mötas upp i Uppsala, Knivsta eller Sigtuna. Tveka inte att fråga mig om något!
Jacka - Medeltunn vindjacka från adidas, knappt använd
Jacka - Säljer denna lyle&scott jackan för endast 400kr!! Har inte används mycket. Är i storlek S men M passar också perfekt! originalpris: runt 900. Mitt pris: 400. Köparen står för frakten <3
Jacka - Vårjacka i strl S. Använd fåtal ggr. Skriv för bilder hur den ser ut på!
Jacka
Jacka - 89 Jacka - 90 Jacka - 91

Jacka

Storlek: M
Kategori: Jackor
Färg: Svart

200 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Super snygg skinjacka, köpt på secondhand så kan inte svara på om det är äkta skin eller ej! Skriv för frågor & pris går att diskutera💗

Moa
Moa
(3)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Tröja - Funderar på att sälja denna tröja som jag själv virkat, den har sina små fel och är kanske inte helt perfekt men det är väl ingen! Den är virkad med kärlek (och ilska) kan virka annat på efterfrågan, men det kommer ta tid. Hör av er vid frågor!💗
Varm vinterjacka - Jätteskön & super varm, perfekt för den extra ruskiga kylan! Jag är en S och skulle säga att det är mer en M/L. Den är som en glansig pärlvit i färgen. Hör av er vid frågor💗
Jacka - En skön vinter/höst jacka från zara, den är inte super tjock men värmer bra! Storleken är M och skulle säga att den är sann till storleken, hör av er vid frågor🩷
Pälskappa - Super mysig pälskappa som är Perfekt till vintern samt kanske kall höst! Den är inte äkta päls och färgen är som mörkgrå/svart. Storleken skulle jag säga är S/M/L + en stor mysig luva. Hör av er vid frågor🩷
Liknande annonser
Visa alla