Alla kategorier / Mode / Kläder / Jackor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Väst - Säljer denna västen då den aldrig kommit till användning. Köpt för 2 år sedan för 750kr. Aldrig använt och prislappen sitter kvar på.
Väst - Väst i glansigt material från HM. Super snygg väst från hm  Storlek xs men passar s då den är lite stor i storleken💗
Väst - Supermysig väst. Endast använd några gånger.
väst - Svart väst med dragkedja och huva. Har använt fåtal gånger. Inga defekter eller liknande. Väldigt bra skick!! Skriv för fler frågor💕
Väst - Väst från Zara i storlek XS, nyskick (Lånad bild)
Väst - Svart väst bra skick säljer då den är för liten på mig
väst - Väst från H&M storlek XS knappt använd nyskick
Väst - Säljer nu min jätte fina väst från mango! Då den börjar bli för liten. Säljer den för 100 köpt för 500
Väst
Väst - 89 Väst - 90 Väst - 91

Väst

Storlek: 34
Kategori: Jackor
Märke: SOC
Färg: Svart

50 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Väst från SOC, i bra skick!

Kaisa
Kaisa
(6)
Senast aktiv: Senaste månaden
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Jacka / Kappa - Allväderjacka/regnjacka från Ilse Jacobsen. Aldrig använd & med lappen kvar. Storlek 40 men passar dig som har storlek 38 i vanliga fall! Nypris 2700kr
Gant blå kabelstickad tröja  - Jättefin blå färg som är så fin. Använd 1 gång!
Svart quiltad jacka från Barbour - Quiltad svart jacka från Barbour International med bälte i midjan, hög krage och flera fickor med tryckknappar. Jackan är knappt använd & helt utan anmärkningar, så i nyskick!
Mörkbrun axelväska i skinnimitation - Säljer en snygg mörkbrun axelväska i halvmåneformad design. Får plats med mobil, laddare, solglasögon, läppstift, nycklar & korthållare. Så väldigt rymlig! Endast använd 1 gång! Finns inte att köpa längre!
Teddykappa - Skön, snygg och varm teddykappa perfekt till vintern från Gina tricot. Den är väldigt sparsamt använd. Passar mig som brukar ha XS-S!
Svart ullkappa från Hugo Boss - Stilren svart kappa från Hugo Boss med markerad midja och knytskärp. Kappan är gjort av ull & jungfruull. Kragen kan knäppas hela vägen eller ”ligga” ner som en vanlig kappa.
Liknande annonser
Visa alla