Alla kategorier / Mode / Kläder / Jackor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Vinterjacka  - En grön vinterjacka i storlek 158 men passar som xs xxs
Hm vinterjacka - Svart puffar vinterjacka från H&M, bra o ha nu till vintern, passar till alla outfits🩷
Vinterjacka - så fin militär/olivgrön vinterjacka i strl 36, märke livelo 💚 bälte finns med men går att ta av om man vill det 😇superfint skick!
Moncler vinterjacka - En fin varm moncler vinterjacka som min lillasyster växt ur. Hon har st 140 och jackan börjar bli för liten, det står 6y på jackan.  Den är i fint skick. Jackan är köpt i Frankrike 🇫🇷   Kom privat för bilder eller om du har frågor  Pris kan diskuteras 💕💕
Vinterjacka - Så fin lite mossgrön vinterjacka some är nästan helt oanvänd i storlek xs
Höst/vinterjacka från HM - Snygg och bekväm höst/vinter jacka från HM i SRL XS. Använd vid väldigt få gånger (2-3).
Vinterjacka hm
Vinterjacka hm - 89 Vinterjacka hm - 90

Vinterjacka hm

Storlek: XS
Kategori: Jackor
Färg: Grön

300 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Så snygg ljusgrön vinterjacka från hm. Är i storlek xs men sitter lite oversize på mig som är S. Så galet snygg och inte mycket använd, säljer då jag har för många jackor

Sellout sarahfisher
Sellout sarahfisher
Senast aktiv: Denna vecka
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Pepe jeans raka  - Så snygga raka jeans ifrån pepe i storlek 26/34, säljer då de är försmå. Använda typ 3 gånger så i nyskick
Blå balklänning med slits - Gaaaalet snygg blå långklänning med djup v-ringning och hög slits. Köpt från youmefashion, och endast använd 2 tillfällen. Perfekt till bal! Jag är 175 lång och hade klackar på bilderna. Står strl 6 i den men skulle säga att den passar S/M, då man knyter den själv vilket gör den justerbar. Fint skick men kan ha någon mindre skavank längst ner, inget som syns när man har på den. Köpt för över 2000. Skriv för mer information!💞kan gå ner i pris vid snabb affär
Liknande annonser
Visa alla