Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Balklänning  - Säljer nu min superfina specialgjorda klänning som är gjord för att passa S eller M. Funkar bra på båda. Klänningen har varit hemma & är aldrig använd för det blev inget bal för mig 2020.  Skriv för fler bilder Nypris 3000
Balklänning - Säljer min fina balklänning jag hade i grundskolan eftersom jag inte kommer använda den igen. Den är öppen i ryggen där banden krossas (kan skicka bild privat) Bra skick då den endast är använd en gång. Vid snabb affär kan priset sänkas lite
Balklänning  - Sjuuukt fin röd balklänning❤️ Endast använd en gång så väldigt fint skick! Skickad från USA
Balklänning  - En jätte fin balklänning.
Balklänning  - Superfin röd balklänning från Dressroom Linné som jag använt 1 gång i maj 2024, den har inte några defekter alls🤩                                                             I storlek 0 (30) och passar mig som brukar ha XS i det mesta och snörningen i ryggen gör att den går att justera i midjan, Den är uppsydd hos en skräddare (bild 4) och jag är runt 170 och hade 8cm klackar på mig. Nypris: 5000🫶🏼
Balklänning  - Säljer min balklänning som bara har använts 1 gång. Har fixat klänningen hos en sömmerska där tyget vid bysten har höjts upp se bild 3 samt att släpet har tagits bort se bild 2💕är 170cm lång ,  ordinarie pris 5000kr.     Kan skicka fler bilder på klänningen om man vill ha💕
Balklänning  - Här är fler bilder på balklänningen jag säljer 💗finns en till annons nere i min profil där det står mer info💗
Balklänning  - Jättefin balklänning som aldrig blev använd. Öppen rygg och slits på sidan.
Balklänning
Balklänning  - 0 Balklänning  - 1 Balklänning  - 2 Balklänning  - 3

Balklänning

Storlek: S
Kategori: Klänningar
Märke: Goddiva
Färg: Röd
Skick: Mycket bra skick

899 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer min älskade balklänning!💞 Köpte klänningen men har sedan fått den skräddarsydd efter mig.😍 De första bilderna är klänningen innan den är ”omgjort”. Den mest synligaste skillnaden är längden då den var för lång för mig som är 166cm. Älskar den jättemycket men har inte råd att köpa en ny och ha denna kvar…😔 Passar S/38 (ganska stretchigt också)

Elsa Öhman Örn
Elsa Öhman Örn
Senast aktiv: Denna vecka
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Liknande annonser
Visa alla