Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Klänning
Klänning - 89 Klänning - 90 Klänning - 91

Klänning

Storlek: S
Kategori: Klänningar
Märke: H&M

100 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer min glittriga klänning från H&M eftersom jag inte riktigt tycker att den passar mig. Har bara testat den några gånger, alltså i gott skick. Nypris: 179kr 💕 Köparen står för frakten 📦🚚

Emelinda
Emelinda
(3)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Low waist  - Säljer nu mina jeans från Pepe jeans då de inte längre kommer till användning.💕 Nypris 999kr🌸 Köparen står för frakt 📦
Low waist Jeans - Jag säljer nu mina bootcut jeans från veromoda då dom för mig är lite för korta och inte kommer till användning längre. Bra skick💕  Köparen står för frakt.🚚
Sweatpants ”stella low waist” - Säljer mina mjukisbyxor från Lager 157 för att jag inte längre använder dom. De är i bra skick.💕  Köparen står för frakt📦
Stickad Tröja - Säljer denna mysiga tröja då den inte kommer till användning längre❤️ Stor i storleken då den är köpt i XS men passar både S och M skulle jag säga❤️
Rosa topp - Säljer min rosa topp eftersom jag inte använder den längre, jätte fin och som i nyskick då jag inte använt den mer än 3 gånger.❤️
Snygg topp - Jätte fin tröja från H&M, i gott skick även fast den använts flertal gånger❤️
T-shirt topp - Jätte söt t-shirt med fina detaljer, ganska gott skick även fast den använts flertal gånger❤️
Soft lounge knit wear - Snyggt stickat set från Nelly. Blivit lite noppriga men inte överdrivet så att man tänker på det (tycker jag😅). Använda en del. Byxorna köpta för 159kr och tröjan för 299.
Blus med puffärm - En blus köpt på Nelly från märket Neo Noir. Nån liten defekt på armen, som man kan se på bild nr2. Annars i bra skick. Nypris 539kr 💕
Liknande annonser
Visa alla