Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Vit klänning - Helt ny med prislapp kvar, kom inte till användning!
Vit klänning - Vit klänning från Hanna schönberg x nakd. Jättesnygg, perfekt till studenten! Passar någon under 170, jag är 175. Aldrig använd, som ny!
Vit klänning  - En superfin och mönstrad vit klänning i fint skick. Perfekt till skolavslutningen eller studenten✨  Hör av dig om du har några frågor🩷
Vit klänning - Säljer min klänning som jag hade på min student🌸🌸Har sytt upp klänningen så sjölva kjolen är lite kortare☺️
vit klänning - jättefin vit klänning från nakd med rosett i midjan o puffärmar, perfekt till student eller midsommar💗 endast använd en gång !
Vit klänning - Fin och lång vit klänning med prickar på. Klänningen är från NA-KD och säljes pga att jag valde en annan storlek. Aldrig använd och har prislappar kvar. Ursprungs pris 799 kr.
Vit klänning - Jättefin klänning som bara är använd en gång, perfekt till student eller avslutning, bra skick med snöra man kan spänna och knyta hur man vill💗
Vit klänning  - Vit klänning som köptes här på Plick och har inte kommit till användning av mig.
Vit klänning
Vit klänning - 89

Vit klänning

Storlek: 34
Kategori: Klänningar
Märke: NA-KD
Färg: Vit

550 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Helt ny med prislapp kvar säljer då den var för liten för mig

Linnea
Linnea
(1)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Beiga boots - Boots från & Other stories i storlek 38, säljer då jag inte får någon användning för dem längre. Inte använda så många gånger men de finns lite ”repor” längst fram på skon. Skriv för fler bilder! Nypris: 1750kr
Balklänning/ maxiklänning  - Superfin grön klänning som bara är testad  Den är 38 men passar eftersom man kan knyta hur hårt/löst man vill passar den S också   Skriv om du är intresserad av fler bilder!
Liknande annonser
Visa alla