Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Klänning  - Klänning med volang ärm. Så så skönt material. Älskar!
Klänning - Storlek 36, krämvit
Klänning  - Jätte fin klänning ifrån Shein. Skicket är jätte fint då jag inte använde den något💗 priset kan diskuteras vid snabb affär   Skulle säga den som en 34/36, Köparen står för frakten🫶🏻
Klänning - Använd en gång. Mycket bra skick. Pris kan diskuteras. 🤍
Klänning - En vit spetsklänning som endast använts på studenten, från Cubus i strl 36!💓
Klänning  - Kort klänning som inte är genomskinlig super snygg och skön
Klänning  - Jätte gullig sommar klänning. Helt oanvänd. Den är storlek XS men är skusterbar vid snöret. Så passar nog XS-L. Själv tycker jag inte den verkar vara XS. Pris kan diskuteras vid snabbköp.
Klänning  - Vit omlottklänning från dennismaglic. Super fin och man kan knyta den på fler tänkbara sätt.  Använd en gång. Nypris 900. Säljer för 750, kan även gå ner i pris vid snabb affär.
Klänning
Klänning - 89 Klänning - 90

Klänning

Storlek: 36
Kategori: Klänningar
Märke: Shein
Färg: Vit

80 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Jätte Fin lång sommarklänning från shein endast använd 1 gång i stl 36🌸💕80kr kan mötas eller skickas

E
E
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Klänning - Mintgrön Klänning från shein,💚 🍀aldrig använd bara testad, med knytning i nacken stl S/36
Cedrico monet jacka - Hej säljer min jätte sköna o fina vinter jackan perfekt nu för kylan, den e köpt för 2 år sen på Jackie men använd fåtal gånger bara! Jackan e stl xs men den e stor i storleken så passar mig som har 36/38 och om man vill ha någon stor tröja under
Liknande annonser
Visa alla