Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Prickig klänning - Säljer denna så söta prickiga klänning❣️vet inte storlek men jag brukar ha XS/S och är 170 cm
Prickig klänning - Prickig klänning från H&M i ljus beige/grå och svarta prickar. Knytningar vid ärmarna och dragkedja i midjan.
Prickig klänning  - Uppskattad storlek XS
Prickig Klänning - En mörkblå klänning med vita prickar 💙 Skönt material! Pris kan diskuteras 🙌
 prickig klänning - SÄNKER INTE PRISET. helt ny. säljs inte längre!!storlek xs passar även s är 163cm köp nu eller på vinted🩷🩷
Prickig klänning  - Säljer denna oanvända m lapp på! Kan även byta mot storlek S!
Lätt "bomulls"klänning - Sval & skön. 3/4 ärmar som är rätt smala efter tvätt, verkar krymp till stl 34/XS. Men fint skick! Resår i midjan ~ STOR rensning & klänningsbonanza i min shop ~ Välj 5 för 100kr oavsett pris, skicka medd/lämna som prisförslag (gäller där det står) ~
Prickig klänning - Fint skick! Lite genomskinligt tyg upptill.
Lätt, prickig klänning
Lätt, prickig klänning  - 89 Lätt, prickig klänning  - 90

Lätt, prickig klänning

Storlek: 34/36
Kategori: Klänningar

60 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Jättefin klänning från Boohoo. Passar mig som är 36a, dock är jag 170 och den blir lite för kort. Snöre i midjan!

Soffyyyl
Soffyyyl
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Otroligt fin jumpsuit Chiquelle - Storlek S. Ser figursydd ut men sitter ändå löst och är väldigt skön. Kommer med ett midjeband/skärp. Vid i benen. Använd 2-3 gånger så i nyskick 💕
Jeanskjol med slitningar Nelly  - Fin, kort jeanskjol med slitningar fram. Storlek 34, jag som är storlek 36 har inga problem med att ha på mig den. Den går precis under rumpan och sitter luftigt, dock är den tajt när jag tar på/av mig kjolen över rumpan 💕
Cool lackkjol - Jättesnygg lackjol som livar upp alla tråkiga toppar. Insidan är i ett tunt fleeceaktigt material och är alltså superskönt. Även fickorna är av det materialet inuti. Endast använd en gång så finns inga skråmor. Storlek 34 men sitter perfekt på mig som är en 36a 💕
Svart, stretchig kjol - Den perfekta kjolen att bara dra på sig. Mjuk, stretchig och bara alldeles perfekt. Stilren och passar till allt! Storlek 34a, jag är 36a och den sitter jättebra 💕
Meshtop Andrea Hedenstedt X NAKD - Jättefin meshtröja från Andrea Hedenstedts kollektion med NAKD. Fantastiska färger och mönster och har fått komplimang för den varje gång jag haft den. Storlek XS men passar mig som har S och även en kompis som är M har haft den. Några sömmar har släppt lite i armhålorna, inget som syns förutom om man kollar riktigt noga! 💕
Vinröd skjorta med fin tyg - En perfekt vinröd skjorta om man vill ha lite färg, men inte för skrikande färg. Tyget är inte helt slätt vilket gör tröjan livfullare. Det roliga med skjortor är också att de kan stylas till vad man än känner för 💕 UK 8/EU 36
Vida, högmidjade jeans NAKD  - Ett av de trendigaste plaggen just nu, vida jeans. Dessa sitter som en smäck och är högmidjade. Lite svart/gråa som svarta jeans kan bli efter ett tag. Finns ett litet hål på ena bakfickan som knappt syns (bild 3). Det är storlek 36, skulle säga att de passar 34 och 36 med en mindre rumpa! 💕
Teddyjacka i kort modell  - En oversized teddyjacka i kortare modell. Perfekt som jacka under våren, kyliga sommarkvällar och tidig höst. Inte jättevarm varm alltså. Endast använd ett fåtal gånger så finns inga defekter! 💕
Kort klänning med snygga detaljer⚡️ - Älskar den här lite tuffare klänningen, jag är 170cm lång och den är tyvärr lite för kort för mig. Snygg dragkedja som man kan anpassa hur mycket/lite klyfta man vill visa och ett skärp som kan spännas åt i midjan. Ärmarna är halvlång/korta och ena knappen är tyvärr sönder och kan inte knäppas upp, men inget som påverkar klänningen om man vill ha knapparna knäppta! 💕
Kappa/kavaj, 2 i 1 - Snygg och stilren kappa som också kan användas som en längre kavaj. Älskar hur den är skuren! Inte speciellt varm utan är mer till för att göra outfiten snäppet snyggare och inte varmare! 💕
Liknande annonser
Visa alla