Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Balklänning  - Balklänning från meskhi, helt ny med prislapp på är i storlek S. Köpt för ca 1700 kr kan sänka priset så ge prisförslag
Balklänning - Supersnygg ljusblå långklänning från Meshki. Storlek S, Aldrig andvänd och har prislapp kvar. Orginalpris är ca 1300kr(130$)+tullavgift. Sälj pga att de inte går att returnera längre. Skriv för frågor eller fler bilder!
Balklänning  - Nypris 2500kr. Elegant ljusblå balklänning med smala axelband och vackert spetsliv i vitt. Den är uppsydd, lite insydd och klippt bort tyllen då den va tung. Den är lite smutsig (se sista bild) men det syns knappt, bara lite vid speciella ljus men inget märkvärdigt. Även lite smutsig längst ner men det är endast på innertyget så syns inte. Fråga om du vill ha fler bilder.
Balklänning - Säljer min balklänning. Är endast använd en gång förra året. Klänningen har en slits och har även inlägg. Klänningen kostade runt 1800 med frakt. Skriv för mer mått, fler bilder eller om du har andra frågor❤️
Balklänning  - Min fantastiska balklänning. Använd 2 gånger. Storlek S. Passar tyvärr inte mig längre. Passar mig som är 176cm lång (behöver ej ha klackar om jag inte vill). Inga axelband.
Balklänning  - Jätte fin balklänning från Nelly
Balklänning  - Säljer min balklänning för att den inte kommer till användning. Bara använd en gång och är därav i väldigt bra skick. Väldigt bekväm klänning. Priset går absolut att diskutera!
Balklänning  - Säljer min fina balklänning i ljusblå då den inte kommer till användning. Bilderna är från min studentbal där jag fått zooma in lite.
balklänning
balklänning - 89 balklänning - 90 balklänning - 91

balklänning

Storlek: S
Kategori: Klänningar
Märke: Jjshouse
Färg: Blå

2000 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer min balklänning från JJshouse, jag är 169cm lång och den är i storlek 36/34 men insydd i midjan för att den skulle passa mig, går att sprätta upp för större passform. Inga defekter, finns att hämta/prova i Norrköping alt skickas på post💕

mollywastesson
mollywastesson
(6)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Liknande annonser
Visa alla