Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
klänning från zara - Säljer denna skitsnygga svarta klänningen frn zara med massa snygga detaljer o snygga ärmar. Kommer inte till mycket användning längre💓
Klänning från Zara - Säljer nu min älskade klänning från Zara köpt för några år sedan. Den är i jättefint skick 😍
Klänning från zara - Super fin klänning som inte säljs längre 🫶( xs men passar en s)
Zara klänning - Säljer denna zara klänning som har lite längre armar ! Inga defekter. Aldrig använt.💕💕storlek S
Zara klänning - Bra skick knappt använd, skriv för frågor🩷
Zara klänning - Superfin klänning från Zara som passar perfekt inför sommaren och våren💞🙏🏽
Zara klänning - Säljer en super fin champagnefärgad klänning i satin liknande material. Perfekt för många tillfällen, både sommarklänning eller till fest. Öppen rygg med knyt bak, bra skick.
Klänning från zara!!
Klänning från zara!!  - 89 Klänning från zara!!  - 90

Klänning från zara!!

Storlek: 38
Kategori: Klänningar
Märke: Zara

150 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Super snygg klänning från zara!!! Säljer för att den inte kommer till användning längre. Den är i mycket fint skick💛 frakt tillkommer på 66kr 💓

Celinehagg
Celinehagg
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Kostymbyxor  - Supersnygga kostymbyxor som är för små för mig. Har aldrig använt, då även lappen finns kvar. Köpta för 449 och säljer för 300
Kostymbyxor  - As snygga kostymbyxor som tyvärr blivit för små för mig. 💗 är från Bik bok och är i mycket fint skick😁
Raka jeans från NA-KD  - Snygga jeans som tyvärr blivit för små 😢 Säljer för 50, frakt tillkommer 🤗
Kostymbyxor  - Snygga till våren! Är i fint skick. Säljer pga för små
Jeans  - Snygga jeans från Abrand! Är i storlek W24. Jag är 165 och passar mig perfekt. Är i mycket fint skick! Säljer pga försmå för mig
Liknande annonser
Visa alla