Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Tennis klänning - Tennis/tränings klänning från Casall men köpt på Sellpy💘💘
Tennis klänning - Supersöt tennis klänning som jag köppte på stadium🩷
Tennisklänning  - Grön tennisklänning från Lola May, prislapp kvar
Vit tennisklänning från Aimn - Supersnygg vit tennisklänning från Aimn med perforerade detaljer på axlarna och ett markerat midjeband med broderad logga. Klänningen har rund hals och korta ärmar, tillverkad i mjukt och stretchigt syntetmaterial som ger en sportig vibe. Den har inte inbyggda shorts.
Tennis/padel klänning  - Säljer en helt ny o fin Björn Borg klänning som är perfekt att ha när man spelar tennis och padel. Prislappen finns kvar. Finns inga underbyxor i den.
Vit tennisklänning - En vit tennisklänning från Nike med lapparna kvar
Grön tennisklänning  - Supersnygg grön tennisklänning med sportig känsla och slits framtill samt inbyggda shorts :) Ärmlös modell med tight passform upptill och utställd kjol. Perfekt för dig som gillar en aktiv och trendig look. Storlek small passar perfekt. Använd 1 gång
Tennisklänning/padelklänning
Tennisklänning/padelklänning  - 89 Tennisklänning/padelklänning  - 90 Tennisklänning/padelklänning  - 91

Tennisklänning/padelklänning

Storlek: XS
Kategori: Klänningar
Färg: Svart

180 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Svartt sportklänning från adidas i strl XS. Mått från axel och neråt ca 80-82 cm. Köparen betalar frakten

Johannam
Johannam
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Jacka från zara  - Mörkgrön  jacka från zara. Storlek s/m men passar mig som är xs också, är lite  oversized :-))
Blåa jeans  - Blåa jeans storlek 36. Passar även mig som ha 34 :-) använd ett fåtal gånger
Stella McCartney klänning - Stella McCartney klänning som jag glömt bort i garderoben och nu är för liten. Använd 1 gång , storlek xxs men när jag var xs passade den mig. Nypris 1300
Grön klänning omlott vero Moda  - Grön omlott klänning från Vero Moda!  Går att bestämma själv hur tajt den ska sitta så man knyter den i midjan! Använd 1 gång, storlek S.  Nypris :399kr
Lättviktsväst GANT - GANT väst i marinblå. Storlek M. Dragkedja, invändig ficka, två sidofickor och inbyggd luva som man man väckla ut.   Använd ca 1-2 gånger därav i princip nyskick. Enligt hemsidan nypris ca 2000-2500kr.Storlek medium men skulle säga är mer än s/m
Liknande annonser
Visa alla