Alla kategorier / Övrigt
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
BIKINIS  - Inte använda bikinis endast testade, är vanligt viss en XS-S i underdel och M-L i överdel så man kan utgå ifrån de och vissa bikinis va för små i överdelen. OBS! Står ej för frakten
Helt ny oanvänd  - Fin badrock
Oanvända boots💙 - Helt oanvända boots från hööks💙storlek M💙
Everest mössa. Oanvänd  - Säljer en brun mössa från Everest. Oanvänd
Oanvänd bh/topp  - Jätte fin bara testad men då den var för liten
Rosa oanvänd plastblomma - Konstgjorda, ljusrosa blommor med gröna stjälkar och blad.
Tygväska oanvänd  - Ny oanvänd tygväska köpt utomlands så osäker på äktheten därav priset
Helt oanvänd idawarg tanning drops - Helt ny och oanvänd ida warg tanning drops. Gör en brun på ansiktet och man blir jättefin. Säljer då jag köpte dubbla. Köparen står för frakten ❤️
Bikinis, oanvända
Bikinis, oanvända - 89 Bikinis, oanvända - 90 Bikinis, oanvända - 91

Bikinis, oanvända

Storlek: S/M/L
Kategori: Övrigt

50 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Hej, jag säljer massa bikinis o bikinidelar då jag insåg försent att man inte kunde skicka tillbaka badkläder. Alla underdelar är i storlek s och överdelarna de finns 2 finns i både m och l, de andra är i stl m, 50kr styck, 80 kr för över och underdel.

Nemi Aaltonen
Nemi Aaltonen
(6)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Dickies original 874 workpants - Säljer mina skitcoola orange dickies byxor, de är nästan helt oanvända, de är köpte från ju junkyard för 600kr ish, verkligen superfina byxor men kommer inte till användning :/
Monki jeans - Säljer tyvärr mina bästa svarta vida jeans, de är från monki och i modellen Yoko! Jag har använt dessa mycket o därav priset, men inga defekter och är i väldigt bra skick för att ha blivit använda!
Liknande annonser
Visa alla