Alla kategorier / Mode / Kläder / Kjolar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Vintage skirt - S - A short vintage skirt - made in Morocco - unused - has pockets
Brun hippie-kjol - Superfin brun kjol med detaljer längst ner. Älskar den men måste tyvärr sälja den då jag måste rensa. Köpt på stadsmissionen för något år sedan men mycket sparsamt använd. Kontakta om du är intresserad eller har övriga frågor💕
Skirt - Fint kjol från hm , storlek S
H&m skirt - Brown autumn style skirt
Plad skirt - Fin kjol med rutigt mönster.💕💕
Y2k Maxi Skirt - Supersnygg maxi manchester kjol med justerbart bälte och jeansinlägg som jag har sytt ifrån två par vintage byxor!💋 Storlek S! MÅTT: Midja- 74cm Läng-94cm Jag är 170cm lång! I perfekt skick!💋
Flowing skirt   - Silk flowing skirt
hippie skirt
hippie skirt - 89 hippie skirt - 90 hippie skirt - 91

hippie skirt

Storlek: 34
Kategori: Kjolar
Färg: Brun

60 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

snygg kiol

Matilda Carter
Matilda Carter
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
lila kostym - köpt på sellpy andänd en gång på bröllop fin o bra o jag tycker om den men nu tycker jag att någon annan ska ha den
kläning - klänning som jag tror kommer ha stor come back du vet 2018 vibes, 100% inne denna sommar, hade behållit den om jag inte hade inset att jag inte tycker om klänningar , sorry sorry
nike - nike tröja som e cool o så, har en fläk som jag inte vet hur man får bort så tänkte att nån som inte är trög o kan tvätta o köpa, coolt va
skärklart - töja som e as nice du skulle konna äga den är inte de fett cool fan asså så jälva snygg
gula blend - gick på konsär o köpte tröja från fel band tänkte köpa från duchplatset men men man är ju lagom dum ibland
Liknande annonser
Visa alla