Alla kategorier / Mode / Skor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
INUIKII - Inuikiis i storlek 38 i helt okej skick! OBS det är INUIKII med klack! Man kan byta sula men de är sulan man får
 Inuikii skor  - NY PRIS 3 119kr , knappt använda. Jätte snygga vinter skor från inukii!!!
Svarta inuikii - Svarta inuikii från Boozt, Mycket bra skick                                               & Storlek 37
Inuikii vinterskor  - Säljer dessa sjukt fina inuikii skor. Supervarma och i mycket fint skick. Inga skador förutom aningen sliten yttersula från användning, (se sista bilden).
Inuikii  - Finns lite märken och slitage, kolla noga på bilderna🩷
Inuikii  - Jättefina inuikii skor. Använda en säsong! De har som em liten klack inuti, och jag har lagt in en egen sula men den går säkert att ta ut! Passar storlek 40-41!
Inuikii  - Säljer mina svarta Inuikii skor med skinn och lack. Använda endast en vinter och då sparsamt använda! Köpte för 3000 på Wakakuu:) storlek 39❣️
Inuikii - jätte snygga inuikii skor, gillar it färgen längre därför säljer jag! skriv om ni vill ha fler bilder 💞💞ganska små i strl också
INUIKII
INUIKII  - 89 INUIKII  - 90 INUIKII  - 91

INUIKII

Storlek: 37
Kategori: Skor
Märke: Inuikii
Färg: Svarta

1800 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer dessa skor, perfekta till vintern. Köpta på NK i Stockholm förra året, superbra skick och knappt använda som ni ser på sulan. Storlek 37💗

elsa<3
elsa<3
(9)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Liknande annonser
Visa alla