Alla kategorier / Mode / Skor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Nike dunks  - Säljer nu mina knappt använda Nike dunks made by you.
Nike dunk  - Snygga Nike dunks som är sparsamt använda, jag har original skosnörena om det önskas
Nike dunks  - Använda fåtal gånger Inge slitage eller liknande storlek 42
Nike dunk - Ett var Nike dunk som är jätte sköna och i bra skick, har du några frågor skriv till mig
Nike dunk - Nike dunk i färgen ”football grey”. Inte i nyskick men ser ändå fina ut därav priset. Passar mig som har 38/39. Nypris: 2700. Tvättas såklart innan frakt❤️Pris kan diskuteras
Nike dunk - Snygga vita Nike sneakers med en metallicblå swoosh och snörning. Skorna har en hög modell
Nike Dunk  - Snygga Nike Dunk sneakers i olika blå nyanser med vit sula och snörning. Skorna har en unik detalj med en liten figur på sidan. Perfekta för en stilren och sportig look.
Nike dunk  - Helt nya. Oanvända. Skick 10/10. Kommer med låda
Nike dunk
Nike dunk - 89 Nike dunk - 90 Nike dunk - 91

Nike dunk

Storlek: 38
Kategori: Skor
Märke: Nike
Färg: Vita

250 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer dem här dunksen som ligger o tar plats bara. Kvitto och original box finns tyvärr inte kvar. Kan diskutera pris vid en snabb affär

leo.stalkula
leo.stalkula
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Flätat bälte  - Säljer dessa två bälten som är i mycket gott skick. Ett bälte för 99 eller båda för 160kr. Det svartvita bältet är 100cm och det beiga bältet är 95cm
Replay anbass  - Säljer dessa riktigt snygga Replay jeansen i modellen anbass. Byxorna har bara använts i 2 månader och är i my skick. Priset är diskuter bart och tveka inte på att höra av er vid minsta lilla fundering.
Jordan 1 - Säljer dessa jordans som Är i bra skick, inget heeldrag och nästan inga creases. Kvitto finns ej och inte boxen heller då den är slängd
Replay jeans - Säljer dessa replay jeans eftersom dem tyvärr är förstora för mig. Dem är i bra skick, jag är inte säker på bilen storlek det är men dem borde passa om man är 180 eller längre. Tveka inte på att höra av er vid fler frågor eller funderingar
Levis 550 - Säljer mina Levis jeans som bara ligger och tar plats o garderoben, jeansen är i mycket bra skick och priset kan självklart diskuteras. Tveka inte på att höra av er vid fler frågor eller funderingar
Liknande annonser
Visa alla