Alla kategorier / Mode / Kläder / Toppar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Gina satin top - En jättefin satintop från ginatricot. Helt ny med lappen kvar.
Satin top - Bruk satin top. Endast använd 1 gång
Backless Satin top - Öppenrygg topp, fick den som present. Testade den en gång och insåg att den är för stor. Hör gärna av dig för frågor ✨
Ljusblå satin top  - Ljusblå top i satin. Dragkedja på sidan och knappar i nacken. Går att använda korsad eller inte. Oanvänd med ingen lapp kvar
SATIN TOPP - Snygg brun satin topp som går in i midjan med volangärmar. Den är oanvänd från lager 157 och är supersnygg för många tillfällen!!😍😍💋💌Säljer byxorna som är i setet i profilen
Svart satin top  - Svart snygg topp i satin som passar perfekt till fest och utgång.
Satin top - Multifärgad satin top. Nypris 200kr. Aldrig använd.
Satin top
Satin top - 89 Satin top - 90

Satin top

Storlek: XS
Kategori: Toppar
Märke:
Färg: Brun

100 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Aldrig använd eftersom att jag inte hann returnera den(lappen är kvar)

Johanna
Johanna
(1)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Shoulder bag - Handväska i bra skick.
Svart handväska  - Väskan är i nyskick och har ett stort utrymme
Svart klocka med rosé guld detaljer  - Svart klocka med guld detaljer
Balklänning  - Endast använd en gång på ett bröllop . Lovisa Barkmans kollektion med bikbok som är slutsåld
Oversize kappa  - Lagom tjock så den passar både höst och vår. Stor i storleken, den är snarare en M
Vit handväska  - Använt väskan två gånger, det är en liten missfärgning vid dragkedjan.
Genomskinliga klackskor  - 10cm klack
Svarta klackar  - 8 cm klack
House of cb Balklänning  - Endast använd en gång, när jag hade bal. Den har en slits där bak. Klänningen är från house of CB
Tote bag - Perfekt skolväska!
Liknande annonser
Visa alla