Alla kategorier / Mode / Kläder / Toppar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Supersöt vit blus - Säljer denna supersöta vita blus med volangdetaljer och broderade mönster. I väldigt bra skick!😆 Köpt på Zaras barnavdelning men den sitter som en S
Vit blus - Jättefin vit blus från Gina!!
Vit blus - Jättefin vit blus med brodyroch fina detaljer ❤️ använd fåtal gånger😊
Vit blus - Säljer denna trendiga och superfina blusen🙌🏻💕säljer även samma i svart🥰
Vit blus - Supersöt vit blus med volangärmar och fina broderade detaljer! Använd cirka 1-2 gånger inga tecken på användning! Storlek 146-152 men passar mig som har 158-164 och storlek S, köpt från Åhléns
Vit blus - Super söt vit blus från SHEIN. Den är i bra kvalitet och endast använd fåtal gånger så den är fortfarande i mycket bra skick. Den har även en dragskedja på ena sidan💕
Vit blus - så fin och somrig blus som kommer passa perfa till våren och sommaren💝💝
Vit blus
Vit blus - 0 Vit blus - 1 Vit blus - 2

Vit blus

Storlek: S
Kategori: Toppar
Färg: Vit
Skick: Bra skick

350 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Köpt på plick men endast använd en gång av mig

.
.
(6)
Senast aktiv: Nyligen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Konstläder jacka - Konstläder jacka jag köpte från Pull & Bear för någon vecka sen i Sthlm. Vill lämna tillbaka men kan inte då butiken inte finns i min stad. prislappen kvar, därav priset. Lånade bilder, hör av er för personliga bilder. Storlek M men passar XS-S.
Lågmidjade gröna cargos  - Gröna cargobyxor som ja köpte i plick för flera månader sen men endast använda 1-2 gånger. Bilderna är lånade. Pris kan diskuteras, skriv vid frågor<33
The north face jacka  - North face jacka som ja köpte på plick förra året, den var nästintill ny när jag köpte den. Använd fåtal gånger och är i perfekt skick.  Män storlek xxs, passar mig perfekt som använder xs-s. Första bilden är från förra ägaren, två sista är mina.
Nike Tee - Nike Tee perfekt för träning! Använd fåtal gånger men nästan som ny. Storlek M men passar Xs/XXs.
Lågmidjade gröna cargos - Lågmidjade gröna cargos med snören köpta på plick. Använda fåtal gånger. Storlek S. Pris kan diskuteras!
Helt ny Svart/mörkblå hoodie från Peak Performance - Peak performance hoodie som jag fick i present för flera år sedan men som ännu inte är använd, helt ny och prislappen är kvar! Unisex storlek XS Pris går att diskutera
Ed Hardy vit t-shirt med tryck - Säljer en vit Ed Hardy t-shirt med coolt tryck framtill: dödskalle, hjärta och texten 'Love Kills'. T-shirten har v-ringning, korta ärmar och figurnära passform. Märket syns även på ryggen. Materialet är mjuk bomull, perfekt till jeans eller shorts. Pris går att diskutera
Liknande annonser
Visa alla