Alla kategorier / Mode / Kläder / Tröjor & Koftor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
 päls väst  - Brun pälsväst från only i storlek S men är lång och passar även större storlekar
VINTAGE ADIDAS ZIP UP - Hallåj! Säljer denna tvärsnygga Zip upen ifrån Adidas i gul och brun färg!! Helt slutsåld, säljs inte längre, då den är äkta vintage. Nypris på Urban Outfiters ca 1300kr. Köpte den i Polen i fjol. Storlek S, nyskick. Skriv för fler bilder om så önskas💕
Woolrich Zip-Up - Brun Woolrich zip-up med päls på insidan av kragen. Storlek S, väldigt bra skick! Hör av dig om du har frågor👍
Half zip-up tröja - Köpt i höstas någon gång men använd Max 4 gånger. Jag har s-m o den sitter ganska over-sized på mig! Från Cappuccino.
Zip Up Cheerleading tröja - SNYGG brun Zip Up cheerleading tröja från USA. Funkar till alla olika stilar och är i bra kvalitet. Den passar alla från Xxs-M beroende på hur man vill att den ska sitta💕💕
Zipup i päls!
Zipup i päls! - 89 Zipup i päls! - 90 Zipup i päls! - 91

Zipup i päls!

Storlek: S

100 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Unik och cool kofta! Den har ribbat stickat tyg på armar och rygg och en framsida och krage i supermjuk päls. Dubbel ögla på dragkedjan vilket gör att den kan bäras på många olika sätt! Jättefin beige färg. ✨✨

9na
9na
(3)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Stickad väst - Jättesöt mjuk stickad väst i mintgrön/ljusblå. Stilren och rak i modellen. Stl M och har en oversized look på mig som är S. Passar perfekt nu på sommaren över en kjol eller med ett par jeans💞💞
Hotellnatt 27 Augusti Göteborg  - Hej! Jag har ett extra boende för två personer i centrala Göteborg natten 27-28 Augusti i samband med Håkan Hellström-konserten. Skriv om du är intresserad!!
cargo pants  - Säljer mina jättesnygga roströda cargo pants! Köpta i en vintagebutik. Lågmidjade med raka breda ben.  Mjukt och lagom tunt tyg, relativt svala. Kan styleas lite hur som, men de har en nice y2k tech vibe som jag älskar!! I använt men gott skick💖🌸
Sammetsbyxor - Köp dessa coola byxor i grön sammet! Lågmidjade, långa i benen och gjorda i stretchigt tyg med ett diskret paisleymönster. Tighta över midja och lår men mer loose mot fötterna, lite bootcut/flare! Gott skick, aningen slitna i hälen. Coola och snygga⭐️💖✨
Maxikjol  - Säljer denna ascoola kjolen i paisleymönster! Fin jordig färgskala som passar med det mesta. Faller från höfterna till halva smalbenet på mig som är ca 170cm. Verkligen sommarens kjol! Superfin och unik. I gott skick 🤍🤎🤍🤎
Liknande annonser
Visa alla