Alla kategorier / Mode / Väskor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Handväska - Svart handväska i läder. Ganska använd och sliten. Mått: 19×12cm
Handväska  - Svart handväska med många fickor. Mycket plats för förvaring. Använd flera gånger, lite sliten men fortfarande i bra skick. Justerbar. Mått: 22×17cm
Handväska - Stella McCartney likande väska, som ny
Handväska - Söt och unik mini handväska designad av Lulu Guinness, second hand från London och knappt använd! Säljer pga kommer ej till användning
Handväska  - Säljer denna jätte jätte fina väska. Vet inte vart den är ifrån men köpte den för 250kr💋 kom privat för fler bilder eller frågor
Handväska - Svart handväska. Knappt använd, hör av er vid frågor💗💗
Handväska  - Svart, axelremsväska, ej använd
Handväska -  svart handväska med bruna handtag och guldfärgad logoplatta från L&H Firenze. Väskan har ett rutigt mönster med kedjedetaljer och olika symboler i guld. Rymligt huvudfack med dragkedja och innerficka. Perfekt för dig som gillar klassisk stil med en twist.
Handväska
Handväska - 89 Handväska - 90 Handväska - 91

Handväska

Storlek: Liten
Kategori: Väskor
Märke: Kurt Geiger
Färg: Svart

1800 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer min älskade Kurt Geiger väska! Inköpt från Farfetch för ca 3 år sedan för ungefär 4000kr. Väskan säljs inte längre på hemsidorna eller i butik! 💓💓dustbag ingår🥰

Vanja
Vanja
(1)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Low waist jeans - Säljer dessa svin snygga jeansen till hösten!! Från J.Lindeberg🥰 nypris ca 1500kr
Kostymbyxor - Kostymbyxor från H&M!! Skitsnygga men lite små för mig tyvärr💔formas jättefint! De är typ grå/blå 🥰
Blus - Blus/skjorta från Zara!!
Skinnbyxor - Säljer dessa skinnbyxor som är lite kickflare!! Skitsnygga o perfekta nu till hösten🍂🤎🍁
Duvetica jacka - Säljer min älskade vinterjacka från Duvetica då den blivit för liten💔nypris låg på ca 5000kr! Fint skick men dragkedjan saknar en liten del, men funkar fortfarande som den ska (därav det låga priset). 💓💓💓💓storlek 40 (italienskt) vilket motsvarar en XS/S💘
Kofta - Sååå mysig kofta 🫣💓💓💓
Liknande annonser
Visa alla