Alla kategorier / Mode / Väskor
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Väsk Hvisk  - Hvisk väska - CAYMAN POCKET TRACE - RED     Använd en gång så är i nyskick! Ordinarie pris ca 900kr    H17 cm x W21 cm x D9 cm   https://int.hvisk.com/products/cayman-pocket-crossbody-red
Hvisk Väska - Grön axelväska från Hvisk i modellen Amble Small Trace. Tre innerfack varav det ena är trasigt i botten. Annars i superfint skick.
HVISK väska!!  - Sprillans ny hvisk väska som är såååp snygg!! Använt den 1 gång! Gör verkligen hela outfiten köpt för 900kr
Väska från HVISK - Skit snygg väska från hvisk! Perfekt för skolan eller jobb! Köpt för 800kr nydligen
Väska Hvisk  - Väska i konstläder från danska märket HVISK. Superfin men kommer inte till användning👜 Ryckte i iver bort prislappen, men aldrig använd🌟
Hvisk väska - Fin väska till sommaren från Hvisk. Kommer tyvärr inte till användning:( Nypris 900 kr. Väldigt fint skick💗
HVISK väska - Säljer min röda HVISK väska då den tyvärr inte kommer till användning:( Bra skick💕
Hvisk väska  - Säljer min näst intill oanvända väska från hvisk. Väskan är i nyskick och har inga defekter. 🫶 Skickar gärna även privata bilder på väskan.  Nypris 899
hvisk väska
hvisk väska - 89 hvisk väska - 90

hvisk väska

Storlek: onesize
Kategori: Väskor

200 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Snygg väska från hvisk. Mycket fint skick. Ordinarie pris runt 700. frakt 50kr

ahedqvist
ahedqvist
(8)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Klänning - Säljer min klänning från ASOS DESIGN köpt för något år sedan. Inköpt för 1700 kr och säljer nu för 800.  Ordentlig kvalitet och sitter verkligen bra på kroppen med mycket stretch. Jag är 164cm lång och är en S/M.  Använd 1 gång för en gala.
Liknande annonser
Visa alla