Alla kategorier / Mode / Kläder / Klänningar
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Balklänning  - En SÅ fin klänning balklänning/finklänning köpt på NA-KD men har gått för lång tid för att returnera. Storlek 38 men skulle säga att den mer är en 36/s. Passar i längd, är 165cm. Justerbara band, slits där bak, lapp kvar, aldrig använd. Köpt för 549💓
Bal klänning - Säljer min bal klänningen (endast använd en gång) köpt på NA-KD ! 😁super fin i satin ,jag är 166 cm den är creame färgad
Balklänning - Finaste balklänningen i strl XS❤️ använd vid ett tillfälle, pris går att diskutera vid snabb affär!❤️
Balklänning  - Superfin klänning perfekt för bal eller fest. Endast använd 1 kväll, nypris 3800💞
Balklänning - Säljer min sjukt fina balklänning som är använd en gång, uppsydd för mig som är 160 + klack!! Jättefint skick🥰🥰🥰så fin i ryggen också, kan skicka fler bilder privat!
Balklänning - Superfin klänning perfekt för exempelvis bal eller bröllop i storlek xs
Bal klänning 💫 - En lång balklänning med paljetter 💫
Balklänning
Balklänning - 89 Balklänning - 90 Balklänning - 91 Balklänning - 92

Balklänning

Storlek: XS
Kategori: Klänningar
Märke: NA-KD
Färg: Beige
Skick: Mycket bra skick

1350 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer min älskade balklänning från NA-KD x Annika Teller (går ej att köpa längre) ⭐️ Använd 2 gånger men fortfarande i bra skick. Det är lite slitage längst ner vid fötterna, men går att sy upp, jag är 162 cm och den är lång på mig. Djup i ryggen💕

Linnéa💕
Linnéa💕
(7)
Senast aktiv: Senaste månaden
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Superfin klänning - Supersnygg helt oanvänd klänning från nelly, med prislapp. Nypris 399kr mitt pris 120kr
Vita klackskor - Otroligt bekväma vita skor med träfärgad klack. Köpa på Scorett för ca 1000kr. Endast använda 1 gång. Något små i storleken (jag har vanligtvis 37)
Ljusblå klänning  - Supersöt klänning i finaste ljusblåa färgen (så skönt material!!)☺️
Rosa långklänning - Jättefin rosa balklänning från ASOS. Aldrig använd.
Vit/beiga klackar - Säljer mina skitsnygga klackskor från NA-KD! Endast använda 1 gång men har lite slitage på vissa ställen (inget som syns på avstånd). Finns inte kvar på hemsidan. Köpta för ca 600kr
Rosa klackar  - Supersöta babyrosa klackskor från Zara. Jättebekväma med kort och bred klack! Använda endast 1 gång. Storlek 38 men passar även 37. Köpa för 400kr
Adidas skor - Svarta Adidasskor, väldigt lika gazelle- modellen🤩 De är i bra skick men det syns på exempelvis hälen att de har blivit använda. Storlek 37
Jacka - Skitsnygg svart jacka med coola detaljer✨ Jättefint skick! (Jackan har ingen luva, men högre krage)
Maxiklänning - Superfin marinblå maxiklänning, som funkar perfekt till middagar, bal eller andra festligheter! Aldrig använd, slutsåld på ASOS
Mörkblå dunjacka från Peak Performance - Säljer en snygg och varm mörkblå dunjacka från Peak Performance i storlek 150 (passar XS). Den har varit med om en cykelolycka som ni kan se på armen, det går att laga men min lagning har gått upp. Övrigt i bra skick⭐️
Liknande annonser
Visa alla