Alla kategorier / Övrigt
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
TOM the Ordinary serum  - TOM The Ordinary serum 💕🌨️✨
The ordinary - Säljer min Salicylsyra syra från the ordinary för att min hud har börjat reagera på den. Pipetten är inte rörd vid mitt ansikte.
the ordinary  - the ordinary: salicylic acid 2% masque
The Ordinary serum  - lactic acid 10% + HA serum från the ordinary. endast använd några gånger.
The Ordinary AHA+BHA - Säljer denna The Ordinary facial mask, helt oanvänd. Fungerar bra för att jämna ut huden samt dölja ärr från exempelvis finnar. Priset kan diskuteras!
The Ordinary Niacinamide - Helt nu/ny skick och har aldrig använt den på grund av att jag beställde fel och kunde ej returnera den. Hör av er om ni har andra frågor
The Ordinary hyaluronic acid serum - Serum från The ordinary. Bra för torr hy (bild 1 från google)
Caia scalp serum - Caia scalp serum Testad en gång men den kommer inte till användning Från kalendern och går inte att köpa från hemsidan Säljer för 200kr
The ordinary serum
The ordinary serum - 89 The ordinary serum - 90 The ordinary serum - 91

The ordinary serum

Storlek: 30ml x 2
Kategori: Övrigt
Märke: The ordinary
Färg: Vit

110 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

Säljer dessa iprincip oanvända serumen från the ordinary då jag inte använder dem💓 Jag är inte säker på ordinarie pris men säljer båda tillsammans för 110kr😇 För frågor är det bara att skriva💓

Elsa harnesk🩷
Elsa harnesk🩷
(8)
Senast aktiv: Denna vecka
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
Gullig blå blus - Jag säljer denna jätte söta blåa blusen för att jag inte får användning av den. Jag vet inte vart den är ifrån eller storlek då lappen är avklippt men jag skulle tippa på att det är en M då jag som brukar ha S tycker den är lite stor💕😊
Liknande annonser
Visa alla