Alla kategorier / Mode / Kläder / Stickat
Tyvärr är denna annons redan såld men du kanske ser nåt du gillar bland dessa?
Väst - Säljer en jätte fin vit väst från h&m pga ingen andvändning. Den har andvänds några gånger och är lite lite nopprig men synns knappt annars är den i bra skick. Nypris var 99kr men säljer för 20 + frakt. Pris/övrigt kan diskuteras privat.
Stickad väst  - Stickad väst som jag köpt secondhand, storlek 40
Väst  - Super fin väst från Zara, mjuk i materialet. Pris går såklart att diskutera! 🫶🏻 skriv för bilder med den på
Väst - Jätte gullig väst i vit och ljusblå. 🤍🐋 Den är köpt från Shein där med priset. Aldrig använd! Pris är 80kr + frakt 📦🤎
Väst - Jätte snygg vintage väst sitter som en s/m, 100% bomull
Stickad väst  - Stickad väst
Väst
Väst - 89 Väst - 90

Väst

Storlek: S
Kategori: Stickat

140 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

jättefin väst i storlek S som passar till allt! knappt använd! köpare står för frakt💕💕💕

🙌
🙌
(7)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
vans - säljer mina rutiga vans i storlek 38. de är normala i storleken och kommer aåklart tvättas och rengöras innan de säljs. köpare står för frakt💕
zara jeans - säljer dessa slutsålda mid waist jeans från zara använda 2 gånger! storlek 36 men passar mig som är en 34 också bara att de sitter mer baggy då, köpare står för frakt💕💕
mid waist jeans från zara - säljer mina mid waist jeans från zara i storlek 34. jag är 163 lång och de är för långa på mig. köpare står för frakt💕
zadigtröja - grå sweatshirt från zadig i storlek m men passar mig som är en xs. bra skick och köpt på jackie. säljer då jag börjar tröttna på den 😊 köpare står för frakten💕💕
cdg tröja - mörkblå t-shirt från commes des garcons i storlek s. knappt använd och köpt på nk 💕 köpare står för frakt💕
zadig rock nano bag  - intressekoll på min väska från zadig i den mindre modellen. bra skick och inga defekter. kommer endast sälja vid bra bud💕
Liknande annonser
Visa alla